-GoldWing- Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Hey, ik ging een keertje een bootje varen met brucie en toen zei die opeens. Nicky, get us to the Freedom Statue Maar dat vrijheidsbeeld in Gta Iv heet statue of Happines. Zou er toch een andere nam zijn gepland voor het beeld? Als jullie me niet geloven mogen jullie het zelf checken. Geluid met screens komen nog! Greetzzzz -GoldWing- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Hey, ik ging een keertje een bootje varen met brucie en toen zei die opeens.Nicky, get us to the Freedom Statue Maar dat vrijheidsbeeld in Gta Iv heet statue of Happines. Zou er toch een andere nam zijn gepland voor het beeld? Als jullie me niet geloven mogen jullie het zelf checken. Geluid met screens komen nog! Greetzzzz -GoldWing- Als ik dit zo hoor zal dat wel het geval zijn geweest, maar het zou ook gewoon kunnen dat dat beeld in GTA ook gewoon voor de vrijheid staat(zoals in het echt), maar de naam statue of hapiness heeft. Dan is het nog steeds een Freedom statue Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 In het echt heet hij Statue of Liberty. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Hey, ik ging een keertje een bootje varen met brucie en toen zei die opeens.Nicky, get us to the Freedom Statue Maar dat vrijheidsbeeld in Gta Iv heet statue of Happines. Zou er toch een andere nam zijn gepland voor het beeld? Als jullie me niet geloven mogen jullie het zelf checken. Geluid met screens komen nog! Greetzzzz -GoldWing- Als ik dit zo hoor zal dat wel het geval zijn geweest, maar het zou ook gewoon kunnen dat dat beeld in GTA ook gewoon voor de vrijheid staat(zoals in het echt), maar de naam statue of hapiness heeft. Dan is het nog steeds een Freedom statue maar blijheid heeft tog niet zo veel met vrijheid te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Hey, ik ging een keertje een bootje varen met brucie en toen zei die opeens.Nicky, get us to the Freedom Statue Maar dat vrijheidsbeeld in Gta Iv heet statue of Happines. Zou er toch een andere nam zijn gepland voor het beeld? Als jullie me niet geloven mogen jullie het zelf checken. Geluid met screens komen nog! Greetzzzz -GoldWing- Als ik dit zo hoor zal dat wel het geval zijn geweest, maar het zou ook gewoon kunnen dat dat beeld in GTA ook gewoon voor de vrijheid staat(zoals in het echt), maar de naam statue of hapiness heeft. Dan is het nog steeds een Freedom statue maar blijheid heeft tog niet zo veel met vrijheid te maken? Weet je niet. Het is maar een naam dan kan het beeld nog steeds symbolisch voor de vrijheid staan edit: Maar dit wordt nergens uitgelegd in het spel dus dan wordt dit een beetje een nutteloze discussie Bewerkt: 24 juli 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) ja laat het maar het zal wel het zelfde zijn dan Bewerkt: 24 juli 2008 door rjravi1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin schilder Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 zoiets had je ook in GTA III. toen zij donald love see you in miami omdat de opvolger van gta III zich afspeelt in miami (Vice City) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 dat was mischien een aanwijzing naar vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.