renaat18 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Beste gta spelers ik ben nog niet zo heel ver met gta zit nu op 19% maar ben nu al verslaafd:P ( doe het ook niet slecht voor een girl:P ) ik zit nu op de eerste missie van manny weet de naam van de missie niet SORRY! daarbij moet je een auto volgen en daarna gaat die een gebouw naar binnen maar als ik dan achter hem aan moet is die deur op slot op een gegevn moment krijg je smsje pak een raam maar ik weet echt niet waar? ik heb wel iets gevonden via het dak maar als ik daar na beneden ga word ik gelijk dood geschoten WIE kan mij helpen? verder mensen nog met leuke tips ? Groetjes! Bewerkt: 24 juli 2008 door renaat18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Je moet door dat raam en als je daar beneden bent gelijk dekking zoeken en pak gelijk je beste wapen en knallen maar. Ben nu al verliefd, Een meisje die gta speelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
renaat18 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Je moet door dat raam en als je daar beneden bent gelijk dekking zoeken en pak gelijk je beste wapen en knallen maar.Ben nu al verliefd, Een meisje die gta speelt. Is het ook mogelijk om liggend op het dak te schieten?(naar binnen) om zo de eerste paar te vermoorden en dan naar beneden te duiken en is dit ook echt de enige moelijkheid om naar binnen te gaan? Haha Meisjes vinden dit ook leuk:P ( te leuk ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Ja het is de enige manier en nee je kunt niet liggen alleen hurken. Ik weet niet meer, maar misschien kan je het slot van de achterdeur eraf schieten. Bewerkt: 24 juli 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Je moet inderdaad zoals cj101 al zegt het slot van de deur afschieten. Eenmaal de deur open gekregen ga dan binnen schuilen en niet buiten. Doe je dit wel zal er politie komen en word je van 2 kanten beschoten. Voor eventuele andere info over Grand Theft Auto kan je ook nog op WikiGTA.org kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Had ik het toch goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
renaat18 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 dankje wel!!! hopelijk gaat het goed komen als ik weer thuis ben om te spelen:P kan niet wachten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Dat heb ik weer, ik ga weer via het raam , maar het lukte wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
renaat18 Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Zou je eventueel ook een bom door het raam kunnen gooien? zodat ze gelijk allemaal dood gaan of werkt dat niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Als je granaten hebt wel, anders niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVMASTAH Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Hebben jullie het nu over het dakraam? Want naast de deur zit ook een raam dat je in kan schieten. EDIT: De missie heet trouwens: Escuela of the streets. Bewerkt: 24 juli 2008 door GTAIVMASTAH Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Waarom moet ik nou weer het dakraam nemen en dan is er ook een raam dat ik weer niet heb gezien, is de moeilijkste manier. Bewerkt: 24 juli 2008 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
renaat18 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) hmm Gister 2 keer kans gehad om te proberen(moest toen alweer stoppen:() maar niet gelukt gooide eerst een granaat en die ontplofte wel maar ze bleven gewoon leven omdat ze wegrenden! toen weer via dakraam maar beetje klote.. dan maar eens proberen via raam naast de deur of slot kapot schieten! Bewerkt: 25 juli 2008 door renaat18 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Het is handig om eerst vanaf het dakraam zoveel mogelijk gangsters neer te schieten met een M4, als je dat gedaan hebt zoek je dekking achter een paal en schiet je de rest van de gangsters af. Het volgen is moeilijker dan het afschieten van de gangsters in het pakhuis, succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
renaat18 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 Het is handig om eerst vanaf het dakraam zoveel mogelijk gangsters neer te schieten met een M4, als je dat gedaan hebt zoek je dekking achter een paal en schiet je de rest van de gangsters af. Het volgen is moeilijker dan het afschieten van de gangsters in het pakhuis, succes! haha jaah dat is misschien ook wel zo maar ben een beginner in dit soort games maar bevalt super ik ga het eens op die manier proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.