Jump to content

Flying rats

cj101

Recommended Posts

Nu kan ik nummer 14 en 115 niet vinden in dukes en als het kan een screen.

Flying Rat # 14 kan je vinden op het dak van het NUCA gebouw. Je kan op het dak landen via een helikopter en de duif dan schieten. De duif zelf bevind zich op het laagste dak, maar in het huis. Zoals ik het nu zeg lijkt het onduidelijk maar als je het gebouw ziet snap je het wel. :)

Nummer 115 vind je op in het trein station op de onderkant van het onderdak.

En daar komen bij 20,21 en 23 bij het vliegveld.

Nummer 20 vind je op het dak van de luchthaven, tussen enkele koelers. Je kan via de treinsporen op het dak springen en dan verder lopen naar die koelers, of met een helikopter op het dak landen.

21 vind je op leuning van het laagste dak van de toren op het vliegveld. Je kan de duif raken door te schieten met een Combas Sniper of door met een helikopter op het dakje te landen.

23 vind je ook ergens bij het hoofdluchthavengebouw, en kan je schieten via de treinsporen. Het is volgens mij ergens in een leegte op het dak.

Delen op andere websites

cj ik raad je aan om eens op de youtube van 007craft te kijken. Die man heeft een paar filmpjes gemaakt waarin ie zo goed als alle duiven doodschiet. ik ben daarop overgestapt sinds ik wat in de probs zat met de gtawiki map hier :(

hij heeft er ook twee versies van de map die hij gebruikt bijgestoken als links. Ik vind op zich dat hij het vrij goed doet dus ik raad je zeker aan daar ens een kijkje te nemen.

btw ik hoop dat ik hier niet verkeerd bezig ben qua promoten van een andere site fzo :sst::?

Delen op andere websites

ik heb 2 kaarten met de plekken van de flying rats.

ze zijn klein de kaarten,maar als je erop klikt dan krijg je een grote versie.

hoop dat jullie er wat aan hebben

hier is de eerste kaart:

flyingrats1ug8.th.jpg

Bewerkt: door superbommie
Delen op andere websites

En daar komen bij 20,21 en 23 bij het vliegveld.

Weet je, op youtube bestaat er een guide met alle 200 flying rats in LC.

Misschien kan je daar wat hulp uithalen. Dan laten ze de exacte locatie zien waar hij/zij zich bevind en dan laten ze ook een filmpje zien waar het beest dan zit (bv. op een muurtje).

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...