cavorpa Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Hallo alemaal Ik wil graag batman op me san andreas hebben. Dat moet via IMG tool maar als ik BIJV. cs.gimpmask dan zoek ik cs.gimpmask in de IMG tool als ik em heb dan klik ik erop en dan klik ik replace dan moet ik de bestand zoeken van batman maar om te 1 keer valt die img tool weg dan moet ik weer IMG tool opstarten die data zoeken en weer replace. dan valt die niet weg dan zoek ik de volgende dan valt hij weer weg. weet iemand een oplossing Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Inderdaad, hier heb ik vreemd genoeg ook last van. Eerst had ik er geen last van. Ik denk dat je: Óf de nieuwste hebt gedownload, Óf de oudste . Download gewoon even een paar andere IMG-Tool's Reageren
cavorpa Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Inderdaad, hier heb ik vreemd genoeg ook last van. Eerst had ik er geen last van. Ik denk dat je: Óf de nieuwste hebt gedownload, Óf de oudste . Download gewoon even een paar andere IMG-Tool's het is al geregelt ik moest aleen lezen aanzetten kan een moderator deze topic sluiten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Probeer eens delete inplaats van replace. Replace doet bij mij ook altijd raar, probeer daarom eens delete en dan add. EDIT: Bewerkt: 24 juli 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.