.Senne Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 heey mede forummertjes ik was even met de fotoshop-programma's op m'n pc aan het klooien om er misschien wel een leuke sig van te maken, en dit is het geworden. gemaakt met Jasc Paint shop pro en Paint.Net, en met drie efbeeldingen van het internet. 2 versies, de ene met een font van het internet: en een versie met koeningsegg lettertype (met logo) aangezien dit me eerste sig is, zou ik graag wat rates en comments horen, zodat ik weet waarin ik allemaal nog moet verbeteren Reageren
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 dats echt een harde sig en hellemaal als dit je eerste sig is!!!! 9/10 Reageren
Jorair Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Hij is goed gelukt (zeker voor je eerste) De achterkant is mooi verwerkt in de sig, terwijl de voorkant in fel contrast staat me de hele signature. Ik vind de eerste iets beter. Als je de witte achtergrond transparant had gemaakt had dit in je signature onder je posts een mooier effect gehad Ik vind de eerste iets beter, omdat je lettertype bij nr 2 ook in fel contrast staat met je sig. Dat samen met de voorkant van de auto vind ik net iets té. Normaal 7.5/10 , maar ik geef je een 8.5 omdat het je eerste is Reageren
.Senne Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 dank jullie alletwee voor de reacties! yep, het is m'n aller eerste ha, maar soms is het zo dat wanneer je iets transparant maakt, het op sites automatisch wit wordt (of een andere kleur) dus dat heb ik niet gedaan. had anders inderdaad wel beter geweest, maarjha. @jorair, ik vind jouw sig echt prachtig @rjravi1, de jouwe heb ik al gerate in je topic d8 ik comments zijn nog altijd welkom! Reageren
Sprunk Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Dit vind ik een mooie signatuur, en zeker voor de eerste keer is hij erg goed. Je had mijn eerste moeten zien En wat Jorair ook al zei, de tekst in de eerste sig is mooier dan die in de 2e Geef hem een 8.5, dat was denk ik lager geweest bij een ervaren Photoshopper Reageren
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 dank jullie alletwee voor de reacties! yep, het is m'n aller eerste ha, maar soms is het zo dat wanneer je iets transparant maakt, het op sites automatisch wit wordt (of een andere kleur) dus dat heb ik niet gedaan. had anders inderdaad wel beter geweest, maarjha. @jorair, ik vind jouw sig echt prachtig @rjravi1, de jouwe heb ik al gerate in je topic d8 ik comments zijn nog altijd welkom! thx ga vooral zo door Reageren
.Senne Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 ik doe m'n best heb weer even aan een nieuwe gewerkt, al is die zonder veel effect. was wel moeilijk voor me om die twee aparte afbeeldingen aan mekaar te krijgen zonder daar al te veel van te merken. dit is em geworden, van de Audi r-zero Concept rate en comment plz (again ) Reageren
rjravi1 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 and again is het je gelukt een verse sig te maken 9/10 Reageren
Jorair Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Nog even over je eerste sig: de schaduw onder de linkse koeingsegg (of hoe je het ook schrijft ) had je beter weggewerkt. De sig over de audi vind ik minder als de vorige, de audi zelf lijkt wat vervormt. Maar dat ligt natuurlijk aan de render. Je rand van je background is altijd mooi vind ik, zeker bij auto's. Het lettertype van je naam vind ik wederom niet zo goed bij de sig passen, en het had misschien iets groter gemogen (nu kijk ik met een vergrootglas naar je naam ). Het Audi logo staat er mooi in verwerkt . 8/10 Reageren
.Senne Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 weer allemaal bedankt voor de commentz! @ jorair: dat van die schaduw: tjah, dat heb ik ook geprobeerd toen ik m aant maken was, maar zoals ik het deed trok het op nog minder dus dan heb ik em dr maar onder laten staan van die vervorming: heb nochtans niets zitten veranderen, heb de proporties van de afbeelding behouden.. nou ja, de auto zelf is ook wel wat vervormd van zichzelf en het lettertype: ik weet het, maar als ik zoek voor fonts (op dafont.com) weet ik niet goed welke ik moet nemen, en dit was het beste van al die die ik geprobeerd heb wat voor lettertype zou jij dan gebruiken? ben nog eens van plan om een auto-sig te maken (begin er gewoon lol in te krijgen ) en ben op zoek naar wat inspiratie. weet iemand een auto waarvan je zoiets 'kunstig' kan maken? tips zijn welkom! en nog 'ns bedankt allemaal! Reageren
Jorair Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Met vervorming bedoel ik dat de voorkant van de wagen wat vervormt lijkt op je afbeelding. En Aston's zijn altijd prachtig in een sig Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) hmm, aston martin lijkt me wel wat, misschien probeer ik dat wel als volgende heb ondertussen weer een nieuwe sig, van de ford GT. deze is ook weer wat simpel, en heb gewoon een kleine zwarte border genomen dit keer. en heb ook nog deze, met 'moderne kunst' border die ik zelf minder vind. En ondertussen nog eentje bijgekomen, die ik zelf niet zoo geweldig vind: Pagani Zonda en versie met stickertjes 'alsof ie vastgeplakt is aan de hoekjes' as usual, rate and comments plz Bewerkt: 26 juli 2008 door senneken Reageren
.Senne Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) *Bump* ik heb sinds vandaag Adobe Photoshop CS3 Full version en ben er direct mee aan het foefelen geslagen voor leuke dingen te proberen. ik heb er twee afb. mee gemaakt: één anime foto met blur achtergrond en anime afbeelding ingeblend met zwarte rand (niet zo moeilijk op zich) en een banner van de Shelby Mustang GT zonder tutorial, gewoon een uurtje zitten prutsen comments graag Updateje: ford GT, met opacity geknoeid en zo afbeeldingen in achtergrond verwerkt. en voor de verandering: een keer een anime sig geprobeerd Niemand meer die wil raten? Bewerkt: 27 juli 2008 door senneken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.