Tieske10 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik heb de courier missie geprobeerd in LV maar het is de eerste keer niet gelukt. Niet zo'n ramp, maar nu ik het nog eens wil proberen is het brommertje er niet meer. Ook niet na wegrijden, terugkomen en een paar keer saven.. hoe kant dit en wat te doen? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik heb de courier missie geprobeerd in LV maar het is de eerste keer niet gelukt. Niet zo'n ramp, maar nu ik het nog eens wil proberen is het brommertje er niet meer. Ook niet na wegrijden, terugkomen en een paar keer saven.. hoe kant dit en wat te doen? Blijven proberen Ik denk dat je of op de verkeerde plek hebt gekeken ofzo. Probeer anders naar Los santos te rijden of naar San Fierro en dan nog eens te kijken. Ik zou voor Los Santos kiezen omdat dat dichterbij is dan SF. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Wil je de Pizza Scooter hebben? Voor de Courier missie's te doen? Ja? Nou, Klik hier om de SnapMap te bekijken Hier zul je hem vinden. Als je LV nog niet ter beschikking hebt, dan helaas. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Bijna goed haas, ook ik kan niets anders bedenken dan dat je bij de verkeerde Burger Shot bent gaan kijken. Click here to view the SnapMap Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Bijna goed haas, ook ik kan niets anders bedenken dan dat je bij de verkeerde Burger Shot bent gaan kijken. Click here to view the SnapMap Oooh ja, had het dan slecht geschat.... Reageren
cavorpa Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 geef maar je save game dan doe ik het wel voor you oki Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.