Jump to content

levels waarvoor


cilic

Recommended Posts

ik heb een vraag ik ben nu level twee en vraag me nu af waarvoor zijn die levels eigenlijk ik weet dat je dan je mannetje kan veranderen is dat nu alles of zijn er nog meer dingen

sorry admins ik zie juist dat ik op het verkeerde general forum zat sorry

Bewerkt: door cilic
Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ...

En je kunt patsen als je kei hoog bent xD

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ...

*kugh* ENIGE!!! *kugh*

Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ...

En je kunt patsen als je kei hoog bent xD

Als je een hoog level bent hoeft dat niet altijd te zeggen dat je goed ben, maar het zegt meer hoe vaak je speelt. ;)

Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ...

*kugh* ENIGE!!! *kugh*

Ik weet niet wat de bedoeling hiervan is, maar enigste is gewoon goed geschreven, maar in tegenstelling tot jou, want jij heb kuch fout geschreven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...