cilic Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) ik heb een vraag ik ben nu level twee en vraag me nu af waarvoor zijn die levels eigenlijk ik weet dat je dan je mannetje kan veranderen is dat nu alles of zijn er nog meer dingen sorry admins ik zie juist dat ik op het verkeerde general forum zat sorry Bewerkt: 24 juli 2008 door cilic Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ... Reageren
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ... En je kunt patsen als je kei hoog bent xD Reageren
tjippie Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ... *kugh* ENIGE!!! *kugh* Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ... En je kunt patsen als je kei hoog bent xD Als je een hoog level bent hoeft dat niet altijd te zeggen dat je goed ben, maar het zegt meer hoe vaak je speelt. Het enigste wat je krijgt bij een level te verhogen is nieuwe kledij en soms een nieuwe man/vrouw, inderdaad. Verder kan je ook aan het level zien hoe veel de persoon al heeft gespeeld en meestal zie je daaraan ook of iemand goed of slecht is, nieuw of niet, ... *kugh* ENIGE!!! *kugh* Ik weet niet wat de bedoeling hiervan is, maar enigste is gewoon goed geschreven, maar in tegenstelling tot jou, want jij heb kuch fout geschreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.