storm75 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Is het mogelijk om je eigen muziek toe te voegen ? een soort usertrack zoals bij San Andreas ? Ik vind de muziek zo slecht namelijk in GTA IV ( dit was juist zo goed in andere delen ) Thanks alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
A-lusion Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 nee kan niet;) het is echt alleen de standaard liedjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Of je speelt MP3tjes af met je Xbox 360. De ingame radio gaat automatisch uit. Maar de muziek blijft nog wel doorklinken. Ik weet niet of dit gaat met de PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 dats wel jammer maar die zenders van gta 4 zijn ook hard zoals Beat en zo'n zender van Daddy yankee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Volgens mij kan je ook MP3'tjes afspelen op je PlayStation 3, ik weet het niet zeker, ik ga het maar even proberen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Volgens mij kan je ook MP3'tjes afspelen op je PlayStation 3, ik weet het niet zeker, ik ga het maar even proberen . Kan wel, maar werkte d8 ik niet met GTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.