nasher Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 kan iemand mij vertellen hoe je een skimmer bestuurt? alvast bedankt!! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Een Skimmer bestuur je heel gemakkelijk. Gas geven om vooruit te gaan doe je met het pijltje naar omhoog, en om achteruit te gaan, duw je op het pijltje naar omlaag. Links en rechts doe je met het linker en rechter pijltje, en omhoog en omlaag doe je met 9 (Numpad) en 6 (Numpad). Om goed naar omhoog (9) en omlaag (6) te gaan moet je soms even oefenen. Je kan zo ook de toetsen veranderen, zo doe ik dit met W en S, maar het is niet omdat ik dit makkelijker vind dat jij dit ook vind hè. Reageren
nasher Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Een Skimmer bestuur je heel gemakkelijk. Gas geven om vooruit te gaan doe je met het pijltje naar omhoog, en om achteruit te gaan, duw je op het pijltje naar omlaag. Links en rechts doe je met het linker en rechter pijltje, en omhoog en omlaag doe je met 9 (Numpad) en 6 (Numpad). Om goed naar omhoog (9) en omlaag (6) te gaan moet je soms even oefenen. Je kan zo ook de toetsen veranderen, zo doe ik dit met W en S, maar het is niet omdat ik dit makkelijker vind dat jij dit ook vind hè. thanks man Reageren
Vansloneker Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies. Dat is eigelijk alleen maar als je het voor het eerst bestuurt. Je moet er gewoon een paar keer mee oefenen en na de hand heb je de besturing onder de knie. Reageren
TommyGunz Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies. Dat is eigelijk alleen maar als je het voor het eerst bestuurt. Je moet er gewoon een paar keer mee oefenen en na de hand heb je de besturing onder de knie. O, kan ik ook wel even proberen. Ik heb al jaren een joystick maar nog nooit gebruikt. Al helemaal niet bij GTA. Ga ik binnenkort toch eens doen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.