Jump to content

Help hoe bestuur je een skimmmer?


nasher

Recommended Posts

Een Skimmer bestuur je heel gemakkelijk. Gas geven om vooruit te gaan doe je met het pijltje naar omhoog, en om achteruit te gaan, duw je op het pijltje naar omlaag. Links en rechts doe je met het linker en rechter pijltje, en omhoog en omlaag doe je met 9 (Numpad) en 6 (Numpad). Om goed naar omhoog (9) en omlaag (6) te gaan moet je soms even oefenen. Je kan zo ook de toetsen veranderen, zo doe ik dit met W en S, maar het is niet omdat ik dit makkelijker vind dat jij dit ook vind hè. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een Skimmer bestuur je heel gemakkelijk. Gas geven om vooruit te gaan doe je met het pijltje naar omhoog, en om achteruit te gaan, duw je op het pijltje naar omlaag. Links en rechts doe je met het linker en rechter pijltje, en omhoog en omlaag doe je met 9 (Numpad) en 6 (Numpad). Om goed naar omhoog (9) en omlaag (6) te gaan moet je soms even oefenen. Je kan zo ook de toetsen veranderen, zo doe ik dit met W en S, maar het is niet omdat ik dit makkelijker vind dat jij dit ook vind hè. :D

thanks man _O_

Link to comment
Delen op andere websites

De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies.

Dat is eigelijk alleen maar als je het voor het eerst bestuurt. Je moet er gewoon een paar keer mee oefenen en na de hand heb je de besturing onder de knie.

Link to comment
Delen op andere websites

De Skimmer, de model vliegtuigjes en de grote en kleine helikopters kan je het best met een joystick besturen, dan heb je er de meeste controle over. Met de toetsen is erg lastig vooral in de missies.

Dat is eigelijk alleen maar als je het voor het eerst bestuurt. Je moet er gewoon een paar keer mee oefenen en na de hand heb je de besturing onder de knie.

O, kan ik ook wel even proberen. Ik heb al jaren een joystick maar nog nooit gebruikt. Al helemaal niet bij GTA. Ga ik binnenkort toch eens doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...