Jump to content

Hoe kan je de laatse missie uitspalen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe je de bewakers op de bovenste verdieping van het gebouw moet doden??

En de rest van de missie uitspeeld? (missie: Last Stand)

Jesse

Geplaatst:
Weet iemand hoe je de bewakers op de bovenste verdieping van het gebouw moet doden??

En de rest van de missie uitspeeld? (missie: Last Stand)

Jesse

Met hunter eerst killen, daarna in het gebouw gaan via het dak :)

Geplaatst:

Hier even voor jou een beschrijving van de missie:

In deze missie zal je eindelijk Martinez en Mendez vermoorden.

Aangeraden is een Minigun voor deze missie. Omdat er vele tegenstanders op elke etage zitten. Als eerste moet je met de Hunter van Diaz naar het Mendez Building vliegen.

Daar aangekomen zul je aan de rechterkant van je scherm een Damage balkje zien verschijnen.

Deze is van je Hunter en er zullen dus mannen van Mendez op je schieten. De bedoeling is dat je zoveel mogelijk gasten koud maakt. Dat doe je door het raam te schieten met je Raketenwerper of Machinegeweer. Vlieg rondjes om het gebouw heen maar blijf schieten todat er een kleine Cutscene verschijnt. Waarin een gast met een Rocket launcher jou gevechtshelikopter (Hunter) neerschiet. Je zult nu veilig landen op het dak van het gebouw. En de heli ontploft vervoglens. Op het dak ligt Armor en een AK 47 met een Rocket launcher. Eenmaal je die hebt opgepakt kun je naar binnen. Waar vervolgens iedereen op je schiet. Blijf dekking zoeken en schiet met je Minigun. (Als je die hebt)

iedereen neer. Nu kun je vervoglens naar de 2e etage. Waar je weer hetzelfde doet. Schiet iedereen weer neer en blijf dekking zoeken. Als je op de 3e etage bent kun je een andere Hunter verwachten van de vijanden. Hij zal op je schieten. Maak de helikopter snel onschadelijk doormiddel van een Minigun. (Dat is de snelste manier)

Al snel komen Mendez en Martinez tevoorschijn via een Helikopter. Mendez vlugt naar het dak, ga daar achteraan.

Nu ben je op de laatste etage, daar aangekomen maak je nog wat guards koud en kun je uiteindelijk de weg volgen naar het dak waar Jerry en Diego je proberen te vermoorden. Als je eenmaal de controle weer krijgt over Vic pak dan snel je Minigun en maak Diego en Jerry onschadelijk, dat is vrij simpel. Veel succes! ;)

Mvg,

GTTO

Geplaatst: (bewerkt)

In plaats van een minigun kun je ook een M249 nemen. Na de 99 rode balonnen ligt ie bij elk safehouse en hij is te vinden in de filmstudios.

Edit: Voor dat laatste zijn de 99 rode ballonnen niet vereist.

Bewerkt: door Basssss
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo, Dank je wel voor de inzendingen ik heb er weer van geleerd :Y. Alleen heb ik hem nog niet uitgespeeld, weet iemand hoe je je hunter goed kunt besturen om rondjes te draaien hij gaat dan naar beneden. En op welke knop moet je gebruiken voor het macine geweer en voor de rakketen?

Ik hoor het nog wel

Jesse

Geplaatst:

oeps even vergeten waar kan je de minigun vinden, op wikigta is de site van de vindplaats er niet meer.

Jesse

Geplaatst:
Hallo, Dank je wel voor de inzendingen ik heb er weer van geleerd :Y. Alleen heb ik hem nog niet uitgespeeld, weet iemand hoe je je hunter goed kunt besturen om rondjes te draaien hij gaat dan naar beneden. En op welke knop moet je gebruiken voor het macine geweer en voor de rakketen?

Ik hoor het nog wel

Jesse

Hier vind je dat, als je onder het kopje 'besturing helikopter/vliegtuig' kijkt, dan zie je dat het Hunter machine geweer X en vierkantje tegelijk is. Zelf raad ik je echter aan enkel O te gebruiken om je wapen af te vuren, want dat is krachtiger. Draaien doe je overigens met de L en de R toets; vansprekend draai je met R naar rechts en met L naar links. De minigun heb je overigens niet nodig in de helikopter, dat is gewoon automatisch.

Geplaatst: (bewerkt)
oeps even vergeten waar kan je de minigun vinden, op wikigta is de site van de vindplaats er niet meer.

Jesse

Neem dan de M249, daar is wel een vindplaats van en de kracht ervan is haast exact. ;)

Edit: >Hier<

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...