Sprunk Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Dit is mijn 5e Photoshop sig. A.U.B. raten Reageren
.Senne Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik vind em echt wel goed de figuur is er mooi ingewerkt vanonder, mar komt er mooi uit, dus staat goed in de 'spotlights' de crysis tekst staat er ook goed bij, alleen is jouw naam wel net iets té onzichtbaar vind ik, had iets groter of meer solid gemogen voor de rest zeker toppie, 9.5/10 Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bedankt voor je rate! Ik heb mijn naam bewust zo gedaan omdat ik het niet mooi vind als je naam zo "in de spotlight" staat. Ik heb liever dat iemand mijn naam niet ziet dan dat mijn naam zo opvalt, snapje Nog meer mensen raten??? Reageren
Heester Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) cijfer:2 Als je denkt dat je goed ben, je bakt er niets van naja ik geef dan wel ff wat tips: Probeer geen blending options op je tekst te doen en volg wat smudge tutorials ofzo. >>> Door Dizzee: Wat een lekker behulpzame post Hier heeft hij niks aan natuurlijk, lees maar eens de regels door van hoe je moet raten Ga geen modtags van moderators veranderen svp.<<< Bewerkt: 26 juli 2008 door Dizzee Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Vanwaar eigenlijk warhead? warhead betekend de kop van een bom. Ik zie die hier nergens in de sig... Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 cijfer:2Als je denkt dat je goed ben, je bakt er niets van >>> Door Dizzee: Wat een lekker behulpzame post Hier heeft hij niks aan natuurlijk, lees maar eens de regels door van hoe je moet raten.<<< dan zou ik wel eens willen zien wat voor signatures hij maakt. ik vind de jouwe mooi (zoals ik al heb gezegd), al staat er wel wat weinig in, maar dat stoort niet. Reageren
Heester Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 cijfer:2Als je denkt dat je goed ben, je bakt er niets van >>> Door Dizzee: Wat een lekker behulpzame post Hier heeft hij niks aan natuurlijk, lees maar eens de regels door van hoe je moet raten.<<< dan zou ik wel eens willen zien wat voor signatures hij maakt. ik vind de jouwe mooi (zoals ik al heb gezegd), al staat er wel wat weinig in, maar dat stoort niet. Wil je dat zien ? Stuur me maar een berichtje .. Reageren
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) ik heb ze gezien in de twee battles waaraan je hebt deelgenomen ( ) en vind ze wel mooi, maar uiteindelijk niet veel specialer dan die van sprunk, dus om hier zonder enige motivatie te zeggen dat hij slecht is, vind ik er lichtjes over. ik wil hier liever geen discussie over voeren, dus: ik vind zowel jouw signatures als die van Sprunk mooi gedaan, en vind gewoon dat wat meer respect op z'n plaats zou zijn, ipv hem uit te lachen met zijn al dan niet slechte werk. Ps: de volgende keer zou ik ook van de moderator zijn notie onderaan je bericht afblijven, ze hebben dat namelijk niet graag als je daaraan prutst EDIT: zie je, Dizzee heeft het al opgemerkt Bewerkt: 26 juli 2008 door senneken Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Vanwaar eigenlijk warhead? warhead betekend de kop van een bom. Ik zie die hier nergens in de sig... Crysis warhead is een spel wat ergens in September uitkomt. Het is een vervolg op Crysis. Meer info vind je hier. @ Heester, je bakt er zelf ook niet veel goeds van Reageren
Heester Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Vanwaar eigenlijk warhead? warhead betekend de kop van een bom. Ik zie die hier nergens in de sig... Crysis warhead is een spel wat ergens in September uitkomt. Het is een vervolg op Crysis. Meer info vind je hier. @ Heester, je bakt er zelf ook niet veel goeds van Haha, wil je battlen dan ? Reageren
Sprunk Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik wil best met je battelen hoor maar de kans is groot dat jij gaat winnen. Ik ben nog een beginner en dit word dan mijn 6e sig maar ik zal er alles aan doen om je te verslaan. Kom maar op zou ik zeggen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.