Jump to content

GTA flipt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal.

Ik heb een tijdje terug een topic geplaatst waarin ik een ammunation probleem heb.

Ik heb toen mijn hele GTA backup map opnieuw in mijn echte GTA map geplaatst in de hoop dat het zou helpen.

Helaas begon GTA heel traag te bewegen, alsof er geen videokaart meer in mijn computer zou zitten.

En als ik mijn savegame wil laden dan start hij gewoon een nieuw spel op.

Ik heb GTA opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp ook al niet :N

Wat moet ik doen? :?

Ik hoop niet dat heel mijn GTA in puinhoop ligt, want dan word ik heeeeeeeeeeel pissig. :muur:

Ik hoop dat ik hier nog wat hulp vandaan kan halen.

Bewerkt: door GTA freakje
Geplaatst:

Ik vrees toch dat je het spel opnieuw moet installeren. Eerst even de oude SA uninstallen, en dan je SA map weghalen. Probeer dan SA opnieuw te installeren. ^_^

Geplaatst:

Hier staat het.

Ik heb dat al gedaan.

En hij doet precies hetzelfde als ervoor

Hier staat het. Ik heb dat al gedaan. En hij doet precies hetzelfde als ervoor
Ik zie toch een belangrijk verschil tussen jou tekst en het advies van tommatje:
Eerst even de oude SA uninstallen, en dan je SA map weghalen.
Ik lees nergens in jou post dat je dát óók gedaan hebt. En als je dat wél hebt gedaan had je dát wel even kunnen melden. Hoe meer je niet verteld (dus hoe minder je verteld) hoe slechter je geholpen kan worden, of andersom (hoe meer je verteld hoe beter je geholpen kan worden). ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Dus je hebt die post van tommatje niet eens goed gelezen. :-(

Nee. :$

Maar heb het geprobeerd en het werkte niet. :N

Dus ik baal echt als een stekker. (kunnen die balen?)

Geplaatst:

Verwijder het bestand gta_sa.set in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files. Dit bestandje bevat de (aangepaste) configuratie van SA, na verwijderen wordt dit bestandje opnieuw aangemaakt met de standaard configuratie. Ik begin ook al bijna zonder opties te zitten, maar dit kan je zonder problemen proberen. ^_^

Verwijder het bestand gta_sa.set in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files. Dit bestandje bevat de (aangepaste) configuratie van SA, na verwijderen wordt dit bestandje opnieuw aangemaakt met de standaard configuratie. Ik begin ook al bijna zonder opties te zitten, maar dit kan je zonder problemen proberen. ^_^

Ga het morgen eens proberen.

Ga nu slapen. :zz:

EDIT: het werkte niet. :cry::N

Geplaatst:

Probeer dan eens om de gehele GTA SA userfiles map te verwijderen. Kopieër dan eerst wel even de savegames die je wilt bewaren. Voer dan de deinstalatie van SA uit. Haal dan ook de gehele SA map weg van je harde schijf en installeer SA dan op een andere locatie.

Dus niet in C:\Program Files\Rockstargames\ maar bijvoorbeeld C:\Spellen\Rockstargames of D:\Spellen\Rockstargames\

Hopelijk werkt het ^_^

Geplaatst:
Probeer dan eens om de gehele GTA SA userfiles map te verwijderen. Kopieër dan eerst wel even de savegames die je wilt bewaren. Voer dan de deinstalatie van SA uit. Haal dan ook de gehele SA map weg van je harde schijf en installeer SA dan op een andere locatie.

Dus niet in C:\Program Files\Rockstargames\ maar bijvoorbeeld C:\Spellen\Rockstargames of D:\Spellen\Rockstargames\

Hopelijk werkt het ^_^

Het is al gelukt.

Ben de missies opnieuw begonnen, en heb wat met de resolutie gedaan waardoor het spel weer vloeiend loopt. :tu:

Dank voor hulp koe en tommatje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...