Jump to content

Wil je een nieuwe telefoon kopen ?


Vegeta

Recommended Posts

Ik woon in amsterdam hierzo in de buurt in amsterdam noord is een winkelcentrum met een vodafone winkeltje. Dus ik liep 2 weken geleden ff langs en ik zag bij de ingang een folder met Sony Ericson K850i. Dus ik ga naar binnen kijk ff rond , k zie ook nog die dummy versie ervan. En ik vond hem wel mooi dus ik kijk ff naar de beschrijving en ik zie : 5 MEGAPIXELS !! En daarnaast stond nog dat je hem ook in abonoment kon krijgen en als je hem los wilt kost ie 500 maar dus ik liep naar een medewerker en hij vertelde me dat hij ook verbaast is. Maar jammer genoeg was hij nog niet binnen maar vandaag wel dus heb ik hem maar gekocht !!!

Dus ik wil jullie vertellen dat dit een super actie is en dat je altijd ff langs kunt gaan om het te bekijken !!

http://i.expansys.com/i/b/b150245.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet gebeurd maar jah , als ik buiten mee een foto neem dan neemt ie nog beter dan mijn digitale camera foto's maar weet je wrm hij binnen zo'n lelijke zwarte foto binnen maakt ?? En heb je nog wat tips voor me en wat je er allemaal mee kunt ??

Link to comment
Delen op andere websites

Nog niet gebeurd maar jah , als ik buiten mee een foto neem dan neemt ie nog beter dan mijn digitale camera foto's maar weet je wrm hij binnen zo'n lelijke zwarte foto binnen maakt ?? En heb je nog wat tips voor me en wat je er allemaal mee kunt ??

Heb jij je flitser wel aanstaan als die er eventueel opzit?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...