bertyball Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 ik weet dat deze al veel voorgekomen is, maar mij lukt het echter ook niet, cheats: jep versie: 1.0 GTASAsf1.b
bertyball Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik doe hem ik denk er nu pas aan sry maar zou kunen dat ik heb opgeslaan in "los santos" ik hoop van niet, maar anders, sry hé
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik doe hem ik denk er nu pas aan sry maar zou kunen dat ik heb opgeslaan in "los santos" ik hoop van niet, maar anders, sry hé Zou geen probleem moeten zijn, ik vind reizen nooit echt een probleem
bertyball Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik doe hem ik denk er nu pas aan sry maar zou kunen dat ik heb opgeslaan in "los santos" ik hoop van niet, maar anders, sry hé Zou geen probleem moeten zijn, ik vind reizen nooit echt een probleem lol, k, dan is het goed
caion Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik wil hem ook wel doen maar iemand is me voor
bertyball Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik wil hem ook wel doen maar iemand is me voor is dat dan zon' leuke missie? Ik vin Dat een van de stomste, allé, dat begin toch, met door die corona te vliegen, ik kan hem nooit inhalen lol
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Ik wil hem ook wel doen maar iemand is me voor Mission Passed! +15.000 Je kan nu verder gaan met High Noon! Succes! Savegame: GTASAsf1.b @Hierboven: ik had de eerste keer dat ik hem deed (heel erg lang geleden, een jaar of 3 ) vond ik hem ook lastig maar nu gaat alles probleemloos, daarom vind ik hem eigenlijk ook wel leuk. Bewerkt: 24 juli 2008 door Galiorix
bertyball Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik wil hem ook wel doen maar iemand is me voor Mission Passed! +15.000 Je kan nu verder gaan met High Noon! Succes! Savegame: GTASAsf1.b @Hierboven: ik had de eerste keer dat ik hem deed (heel erg lang geleden, een jaar of 3 ) vond ik hem ook lastig maar nu gaat alles probleemloos, daarom vind ik hem eigenlijk ook wel leuk. BEDANKT, wat is eigenlijk de truk? want ik kan hem nooit inhalen
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Zo hoog mogelijk vliegen, zodat je ver boven dat andere vliegtuig vliegt. Als je dan omkeert moet je geleidelijk dalen, dalend is de dodo sneller dan die shamal, anders niet. En geleidelijk dalend vlieg je dan zo in die corona. Bewerkt: 24 juli 2008 door _KoE_Mzungu
bertyball Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Zo hoog mogelijk vliegen, zodat je ver boven dat andere vliegtuig vliegt. Als je dan omkeert moet je geleidelijk dalen, dalend is de dodo sneller dan die shamal, anders niet. En geleidelijk dalend vlieg je dan zo in die corona. ah zo, maar meestal had ik problemen, dat ik te laat was voor om te keren, ik zag hem afkomen, maar tegen wanneer dat ik gedraaid was, wastem al veel te ver (ik gebruikte een looping om om te keren)
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Ik keerde altijd voordat het vliegtuig me voorbij was en dan remde ik wat af zodat de corona me inhaalt
~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik keerde altijd voordat het vliegtuig me voorbij was en dan remde ik wat af zodat de corona me inhaalt Volgens mij moet je er vanaf de voorkant doorheen vliegen om de jump te triggeren
Recommended Posts