Jump to content

Freefall

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik doe hem :D

ik denk er nu pas aan

sry maar zou kunen dat ik heb opgeslaan in "los santos"

ik hoop van niet, maar anders, sry hé

Geplaatst:

ik denk er nu pas aan

Zou geen probleem moeten zijn, ik vind reizen nooit echt een probleem :)

Geplaatst:

ik denk er nu pas aan

Zou geen probleem moeten zijn, ik vind reizen nooit echt een probleem :)

lol, k, dan is het goed :puh:

Geplaatst:
Ik wil hem ook wel doen maar iemand is me voor :puh:

is dat dan zon' leuke missie? Ik vin Dat een van de stomste, allé, dat begin toch, met door die corona te vliegen, ik kan hem nooit inhalen

lol

Geplaatst: (bewerkt)

:7

Mission Passed!

+15.000

Je kan nu verder gaan met High Noon! Succes!

Savegame:

GTASAsf1.b

@Hierboven: ik had de eerste keer dat ik hem deed (heel erg lang geleden, een jaar of 3 :7) vond ik hem ook lastig maar nu gaat alles probleemloos, daarom vind ik hem eigenlijk ook wel leuk.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

:7

Mission Passed!

+15.000

Je kan nu verder gaan met High Noon! Succes!

Savegame:

GTASAsf1.b

@Hierboven: ik had de eerste keer dat ik hem deed (heel erg lang geleden, een jaar of 3 :7) vond ik hem ook lastig maar nu gaat alles probleemloos, daarom vind ik hem eigenlijk ook wel leuk.

BEDANKT, wat is eigenlijk de truk? want ik kan hem nooit inhalen

Geplaatst: (bewerkt)

Zo hoog mogelijk vliegen, zodat je ver boven dat andere vliegtuig vliegt. Als je dan omkeert moet je geleidelijk dalen, dalend is de dodo sneller dan die shamal, anders niet. En geleidelijk dalend vlieg je dan zo in die corona. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Zo hoog mogelijk vliegen, zodat je ver boven dat andere vliegtuig vliegt. Als je dan omkeert moet je geleidelijk dalen, dalend is de dodo sneller dan die shamal, anders niet. En geleidelijk dalend vlieg je dan zo in die corona. ^_^

ah zo, maar meestal had ik problemen, dat ik te laat was voor om te keren, ik zag hem afkomen, maar tegen wanneer dat ik gedraaid was, wastem al veel te ver (ik gebruikte een looping om om te keren)

Geplaatst:

Ik keerde altijd voordat het vliegtuig me voorbij was en dan remde ik wat af zodat de corona me inhaalt :puh:

Geplaatst:
Ik keerde altijd voordat het vliegtuig me voorbij was en dan remde ik wat af zodat de corona me inhaalt :puh:

Volgens mij moet je er vanaf de voorkant doorheen vliegen om de jump te triggeren

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...