vice infernusX Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) wat vind jij ervan als er een gta V uit zou komen ik zou het wel kicke vinden plaats dan hier een reactie calb Bewerkt: 24 juli 2008 door calb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Unmountable Tijmen Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 Omdat dit ook een Vice City is? Hij is nog niet eens uit, laat zeggen óf hij komt. Ik zou het in feedback posten. Maarja. Zou wel lache zijn. Maar het duurt nog wel even voordat hij komt, Of dat hij Überhaupt komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 zou wel mooi zijn ' en rockstar zou er heel wat mee verdienen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 zou wel mooi zijn 'en rockstar zou er heel wat mee verdienen dan hoop ik wel dat veel opties die zijn verdwenen in GTA IV weer terugkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Over de volgende GTA is nog niets bevestigd. Je kun hooguit in -dit- topic met elkaar discussiëren over waarschijnlijk GTA V. Bewerkt: 24 juli 2008 door GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Als je het nog niet weet, GTA: Chinatown Wars is gepland voor aankomende winter en GTA IV is er pas een paar maanden, dus over een GTA V hoeven we het nog even niet over te hebben. Bewerkt: 25 juli 2008 door Blizzard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) R* zou zich eens moeten richten op de PC gamers. Die zitten nu al bijna 5 jaar met SA opgescheept, een keer een nieuwe GTA op de PC zou geen overbodige luxe zijn Bewerkt: 25 juli 2008 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 2 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2008 GTA V is niks mis mee, maar laat die dan ook alsjeblieft uitkomen voor de PC.. Want, ja kan ze alleen nog maar spelen op Xbox 360 of op de PS3.. En lang niet iedereen heeft die spelcomputers.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) als gta IV op pc komt komt gta v er vast ook op denk ik tenminste calb Bewerkt: 3 augustus 2008 door calb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2008 Dit topic is zinloos... In een ander topic zitten ze al bezig over San Andreas Stories, dat is helemaal niet zeker, net als GTA V, spam dan toch is over zekerheid: GTA: Chinatown Wars. MegaPilot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Dit topic is zinloos... In een ander topic zitten ze al bezig over San Andreas Stories, dat is helemaal niet zeker, net als GTA V, spam dan toch is over zekerheid: GTA: Chinatown Wars. MegaPilot. van chinatown wars is al een topic en ik zeg als er een gta v uitkomt calb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 5 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2008 Die chinatown wars is volgens mij een manier om tijd te winnen dat ze aan een gtav kunenn werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.