JayKay Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 (bewerkt) Ik heb laatst de speakerset Logitech X-540 gekocht. Nu staan de 2 achterste speaker hoog op de kast. Dus ik zoek eigenlijk 2 standaards waar ik die speakers op kan zetten, en er ook weer kan afhalen Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven (ik weet niet hoe duur die standaards ongeveer moeten zijn). Iemand tips? Bewerkt: 24 juli 2008 door ysohnul Reageren
Kraay Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 4plaatjes hout, 2 balken een een aantal spijkers als je er niet veel geld aan wilt uitgeven. (dit kun je ook met ijzer doen, maar dan is een lasapparaat wel handig) Als je dat niet van plan bent(wat ik wel kan begrijpen ) zou je misschien is langs de Ikea ofzo kunnen gaan? Die zijn meestal wel goedkoop en hebben veel. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 juli 2008 Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 Bij de BCC hebben ze ook van die standaarden, ze zijn alleen niet goedkoop dacht ik... Maar dan heb je ook echt mooie dingen. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bij de BCC hebben ze ook van die standaarden, ze zijn alleen niet goedkoop dacht ik... Maar dan heb je ook echt mooie dingen. Ze zijn inderdaad niet erg goedkoop ik heb ze daar twee jaar geleden gehaald en was voor twee standaards 50 euro kwijt. Als je naar Mediamarkt of een andere winkel gaat ben je voor 20 euro klaar. Wat je bij ons ook wel is ziet, is dat er een aanbieding bij de supermarkt is. 10 euro per standaard en een degelijke kwaliteit. Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Maar naar wat voor standaards moet je dan vragen zeg maar? Heb je dan speciale standaards voor pc-speaakers? Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb net heel even op Google gekeken en ik kan geen speciale vinden, maar als je gewoon een gaatje boort aan de achterkant van je pc boxjes dan moet het ook passen. Let wel op dat er geen draden enz. moeten zitten. Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Nee dat lijkt me inderdaad niet zo handig Maar dan ga ik dit weekend wel even kijken, bedankt voor de info Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Een tip voordat je gaat boren haal je behuizing er af, want dan kan er nooit wat misgaan. En ik heb even gekeken naar mijn constructie en ik zie dat er een veer met een schroef inzit. Die schroef die heb ik eruit gehaald en via de binnen kant door het gat gedaan. Vast gemaakt aan mijn standaard en weer mijn box in elkaar gezet. Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Een tip voordat je gaat boren haal je behuizing er af, want dan kan er nooit wat misgaan. En ik heb even gekeken naar mijn constructie en ik zie dat er een veer met een schroef inzit. Die schroef die heb ik eruit gehaald en via de binnen kant door het gat gedaan. Vast gemaakt aan mijn standaard en weer mijn box in elkaar gezet. Ja ok, maar ik wil hem er ook weer af kunne halen. Ik zoek eigenlijk een soort kliksysteem ofzo Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Dat kan toch, alleen moet jij wel eerst je boxjes uit elkaar halen de schroef eruit halen en weer in elkaar zetten. Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Dat kan toch, alleen moet jij wel eerst je boxjes uit elkaar halen de schroef eruit halen en weer in elkaar zetten. Ja, das waar Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Dat kan toch, alleen moet jij wel eerst je boxjes uit elkaar halen de schroef eruit halen en weer in elkaar zetten. Ja, das waar Verder denk ik dat er geen speciale standaards zijn voor pc boxjes, maar wel voor Home Cinema Sets. Dus ik raad je die uit te zoeken met aan een kant een ingedraaide schroef. Die haal je eruit en doe je door het kapje van je box die draai je dan verder in je standaard en het staat als een huis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.