Loman Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik moet bij een missie in San Fierro zwemmen om een missie te doen maar moet het eerst leren van die Chinees maar waar moet dat? Reageren
X-Zero Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik moet bij een missie in San Fierro zwemmen om een missie te doen maar moet het eerst leren van die Chinees maar waar moet dat? hoi loman welkom op het forum,er is nergens een school maar je moet in het water veel zwemmen en duiken tot je lung capicity op de helft zit, en dan kan je die missie doen... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ik moet bij een missie in San Fierro zwemmen om een missie te doen maar moet het eerst leren van die Chinees maar waar moet dat? dat kan gewoon bij de sloot, die de militaire basis afsluit van de import/export haven Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 (bewerkt) Gewoon in het water gaan,duiken,dan gaat je long capacity naar omhoog. Voor de missie zul je het beste heel het metertje vol hebben. Edit:The Straight People killer en Romero waren me voor :wub: Bewerkt: 12 maart 2005 door Dragonmaster Reageren
Loman Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Thnx zal het ff proberen Reageren
Loman Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Mooi Missie gehaalt B) Nog bedankt he Reageren
Tmzom Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 (bewerkt) Heey loman Is het de missie Ambithieus assault (of zo iets ) Zoals de andere zeiden gewoon gaan zwemmen duiken etc.. bij 2/5 balkje kun je de missie al doen.... (tip) Zorg dat je balkje bijna helemaal vol is!, Je moet namelijk bij de missie vanaf de kant een boot indringen... Je moet er naar toe zwemmen, en er zijn zoeklichten en er varen boten rond, als ze je bovenwater zien schieten ze, als ze je zien moet je naar beneden duiken. Dan kom je aan boord van de boot, en moet je een bom plaatsen, en mensen uitschakelen. Greetz Tmzom... BTw: NIet dubbelposten! Lees anders eerst even de regels van het forum. Als je iets wilt toevoegen, druk dan op EDIT Bewerkt: 13 maart 2005 door Tmzom Reageren
Loman Geplaatst: 14 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 Eeey.. Ik heb hem al gehaalt en ik had niet het helle balkje vol ik vond hem wel makkelijk in 2 keer gehaalt duz Later Loman Reageren
Tmzom Geplaatst: 14 maart 2005 Rapport Geplaatst: 14 maart 2005 2keer> Wat ging er de eerste keer fout dan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.