Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Hallo, Ik ben eigelijk best benieuwt naar de online modus van het spel. Zou er misschien net zoals met GTA IV (Op een maar multiplayer modi's na) een Free-Roaming modi komen of een Deathmatch modi (etc.). Dus ik zou graag jullie verwachtingen van de online modus willen horen. Blizzard Bewerkt: 25 juli 2008 door Blizzard Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Volgens mij zal het deze keer niet zo uitgebreid zijn. Een deathmatch, race en Free Mode zal het enigste zijn denk ik. Reageren
Wienish Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Hallo,Ik ben eigelijk best benieuwt naar de online modus van het spel. Zou er misschien net zoals met GTA IV (Op een maar multiplayer modi's na) een Free-Roaming modi komen of een Deathmatch modi (etc.). Dus ik zou graag jullie verwachtingen van de online modus willen horen. Blizzard Online? Het zou me al verbazen als die uberhaubt komt. Naja, ik verwacht niet veel, en als er iets komt, dan verwacht ik ook geen terugkerende namen van GTA IV. Ik denk dat je dan gewoon krijgt dat je 12 mensen in een spel hebt zitten die geld moeten oprapen in de stad en wie dan in zoveel minuten het meeste bij een heeft geraapt wint. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Er kotm een online modus hoor , op de officiele site van het spel staat het Wi-Fi logo, dus het zou me niets verbazen dat er geen online modus komt. Reageren
VforV Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Er kotm een online modus hoor , op de officiele site van het spel staat het Wi-Fi logo, dus het zou me niets verbazen dat er geen online modus komt. De PSP kan ook via WLAN verbinding maken met internet, en voor de Stories is spijtig genoeg ook geen online modus, enkel AD-Hoc modus, zeg maar een draadloos LAN netwerk. Dus het lijkt me sterk dat de DS versie dit dan wel krijgt, tenzij ze hun 'fout' inzien en het toch online speelbaar maken. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Maar we zijn nu weer een paar jaar verder en het is toch ook gelukt met GTA IV om met een multiplayer te komen. De stories zijn nu ook alweer 2 jaar geleden en in die 2 jaar is er toch heel veel veranderd qua online gaming. Ik heb er dus een volkomen vertrouwen erin dat Rockstar er een online modus in gaat zetten. Reageren
VforV Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Maar we zijn nu weer een paar jaar verder en het is toch ook gelukt met GTA IV om met een multiplayer te komen. De stories zijn nu ook alweer 2 jaar geleden en in die 2 jaar is er toch heel veel veranderd qua online gaming. Ik heb er dus een volkomen vertrouwen erin dat Rockstar er een online modus in gaat zetten. 2 jaar geleden bestonden ook al PSP games die online kunnen. Het ligt dus niet aan techniek ofzo, maar of Rockstar het wil of niet. Als ze wilden konden ze aan VCS een online multiplayerfunctie toevoegen maar dat hebben ze niet gedaan. Maar 'Multiplayer' zit er zeker in, ook al is het online of offline. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Maar 'Multiplayer' zit er zeker in, ook al is het online of offline. Daar geef ik je gelijk mee. Dat ze de offline multiplayer toevoegen net zoals bij de PSP met de Stories moet ook worden toegepast. Dan zie ik misschien dezelfde multiplayer games terug als bij de Stories. Alleen denk ik dat Rockstar geen zin heeft om dat ook met DS Download Play toe te passen. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik denk een beetje net als de Stories mogelijkheden, maar echt uitgebreid zal het niet zijn zelf denk ik geen Freeroaming online maar wel een Deatmatch race en zulke dingen. Venzio,, Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Als er op de site het WiFi-logo staat, dan kan je met het spel online. Dat is bij elke DS-game het geval, anders is het nergens voor nodig dat het WiFi-logo er staat. Blijft de vraag natuurlijk: komt er een echte speelmodus of is het iets wat je alleen maar online kan uitwisselen? Laten we hopen het laatste. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Als er op de site het WiFi-logo staat, dan kan je met het spel online. Dat is bij elke DS-game het geval, anders is het nergens voor nodig dat het WiFi-logo er staat. Blijft de vraag natuurlijk: komt er een echte speelmodus of is het iets wat je alleen maar online kan uitwisselen? Laten we hopen het laatste. Ja, dat zou wel het leukste zijn. Ook logisch dat je online kunt als het Wifi-logo er staat zoals vaak is gezecht waarom zou er een WiFi-logo komen? Voor de show? Ik denk het dus niet Venzio,, Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 @Thundercover Wat zou je dan moeten gaan uitwisselen. Geld, wapens, wagens???? Ik blijf nog steedts hopen op een online speelmodus. Misschien niet zoveel modi's keuze, maar toch wel freeroaming, deathmatch en race. Dat zijn toch de drie die er wel zouden in moeten zitten Reageren
Venzio Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 De meeste hopen denk ik dat er een Speelmode komt en niet het uitwisselen, al zal dat wel handig zijn als het geld of wapens voor de meeste want niet iedereen kan aan goeie dingen komen. Zelf hoop ik natuurlijk beide zodat je als je klaar bent met de storyline nog online kan spelen en dan met andere je goeie wapens kan ruilen. Venzio,, Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Wapens ruilen? Je kan toch gewoon via WikiGTA kijken waar je een bepaalt soort wapens kan vinden, dan hoef je tenminste niet te vragen of hij/zij een bepaalt soort wapen heeft . Reageren
Venzio Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 @ Blizzard, dat is ook wel zo maar ruilen is eigenlijk wel sneller.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.