Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 @ Blizzard, dat is ook wel zo maar ruilen is eigenlijk wel sneller.. Dat zou dan wel zo kunnen zijn, maar toch vind ik het onnodig, aangezien je alle wapens van het spel terug kan vinden. Trouwens, wat zou je dan nog meer moeten ruilen, geld? Reageren
portu7112 Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) [verwijderd uit privacyoverwegingen] [ik heb een gewone nds (ni de lite) zou het daarop moeilijker gaan qua besturing?] Bewerkt: 31 mei 2017 door portu7112 Reageren
Thundercover Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Hoezo moeilijker? De gewone DS en de Lite zijn voor de games hetzelfde hoor, de Lite is alleen wat kleiner. Ik zou niet weten waardoor het moeilijker zou zijn bij een van de twee versies. Reageren
-Omar- Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Het is niet moeilijker nee. Ik vind de originele DS zelfs moeilijker spelen. Voor mensen met grote handen is de NDSL wat moeilijker te besturen xD. Ik hoop dat er een soort deathmatch komt. Ook hoop ik dat het iets weg heeft van Pokemon :$. Dat je bijv. dingen kan ruilen, online wapens kan kopen van anderen etc. In iedergeval we zullen moeten afwachten! Omar Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Als jullie hebben gehoord dat er informatie is uitgelekt, er komt een online mulitplayer. Reageren
-Omar- Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 Awesome...! Heb je een bericht of van welke website? Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 *bump* Komt er een online modus? Dat wist ik nog niet. Maarja lijkt me ook niet zo super. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 Ik denk dat als er een Online modus komt je alleen maar met mensen in je buurt kan komen. Want de DS heeft volgens mij geen Wereldwijde verbinding. Je kunt het zien als Bluetooth Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) Ik denk dat als er een Online modus komt je alleen maar met mensen in je buurt kan komen. Want de DS heeft volgens mij geen Wereldwijde verbinding. Je kunt het zien als Bluetooth De Nintendo Wi-Fi Connection wordt gebruikt om wereldwijd Nintendo-spelers tegen elkaar te laten spelen of informatie uit te wisselen. Je hebt oftewel een Hotspot, oftewel een eigen draadloze internetverbinding oftewel een Wi-Fi USB-Stick nodig om je aan te melden op dit netwerk. Een WFC werd oorspronkelijk gemaakt voor de Nintendo DS, maar nu wordt deze WFC ook door andere Nintendo spelcomputers gebruikt(voorbeeld: de WII). Bij sommige spelletjes moet je betalen met WII Points(1 WII Point = 1 eurocent) om aan extra downloads te kunnen komen van dat desbetreffende spel. Dit is pas vanaf 2009. Maar het online gamen blijft gratis. Bewerkt: 1 november 2008 door MegaPilot Reageren
SubaruFreak Geplaatst: 1 november 2008 Rapport Geplaatst: 1 november 2008 (bewerkt) Wi-Fi modus komt er degelijk wel KLIK zie het logo onderaan de pagina Ik heb een ds dus ik ga zeker voor gta ctw die kans moet je pakken, maar ik zou egt niet weten hoe het online zou worden ben wel heel benieuwd ik heb internet op me ds dus ik kan het gebruiken Bewerkt: 1 november 2008 door SubaruFreak Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 3 november 2008 Rapport Geplaatst: 3 november 2008 Ik hoop sowieso dat de multiplayer goed word. Alleen denkik niet dat veel mensen uit de VS het spel gaan spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.