jorry95 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 waar rijden veel mucle cars rond?? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Op asfalt. Bewerkt: 25 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
.Senne Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Op asfalt. haha, sarcasme misschien bedoelt ie de auto's die je kan tunen @ loco low co, en die vind je veel in het havengebied van los santos, en vinewood tussen de rijke huizen. voor de vaste spawnplaatsen is er ook Wikigta als ie dat niet bedoelt, is mijn antwoord ook asfalt Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Op asfalt. Maargoed, dit zijn ze allemaal: Buffalo Clover Phoenix, heeft overigens geen vindplaats. Sabre Stallion Veel succes verder Reageren
jorry95 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Op asfalt. Maargoed, dit zijn ze allemaal: Buffalo Clover Phoenix, heeft overigens geen vindplaats. Sabre Stallion Veel succes verder ik weet welke autos het zijn maar ik wil weten waar je ze kan vinden (rond welke omgeving) Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Op asfalt. Maargoed, dit zijn ze allemaal: Buffalo Clover Phoenix, heeft overigens geen vindplaats. Sabre Stallion Veel succes verder ik weet welke autos het zijn maar ik wil weten waar je ze kan vinden (rond welke omgeving) In de omgeving van Mulholland rijden er wel veel Muscle Cars. En anders kijk je gewoon even naar de vindplaatsen van de auto's die jij wilt tunen: -hier- Veel succes! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Muscle Cars vind je vaak aan The Strip in Las Venturas, ook in Rodeo in Los Santos rijden Muscle Cars wel eens. Dus Muscle Cars rijden voor namelijk in rijke buurten, in arme buurten zoals in het oosten van Los Santos zul je geen Muscle Cars zien rijden. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 In de armere buurten rijden juist allemaal van die Clovers rond! Waar, wanneer en hoelaat er muscle cars rijden is volkomen willekeurig, want ik heb ze zowat overal zien rijden. Alleen heb je in Garcia meer kans om er een te vinden, omdat dat territorium van de Rifa is en hun gangcars zijn muscle cars. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Ja idd in de buurt van Ganton kom ik altijd Clovers en Sabres tegen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 In de armere buurten rijden juist allemaal van die Clovers rond! Waar, wanneer en hoelaat er muscle cars rijden is volkomen willekeurig, want ik heb ze zowat overal zien rijden. Alleen heb je in Garcia meer kans om er een te vinden, omdat dat territorium van de Rifa is en hun gangcars zijn muscle cars. Ik zat even met de Buffalo in mijn hoofd, dat is de snelste Muscle Car die aan The Strip en in Rodeo rond rijd. Mexicaanse gangsters zoals de Los Santos Vagos en de San Fierro Rifa hebben ook Muscle Cars, maar dan wat minder snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.