Jump to content

mucle cars

Recommended Posts

Geplaatst:
Op asfalt. :7

haha, sarcasme :puh:

misschien bedoelt ie de auto's die je kan tunen @ loco low co, en die vind je veel in het havengebied van los santos, en vinewood tussen de rijke huizen. voor de vaste spawnplaatsen is er ook Wikigta ^_^

als ie dat niet bedoelt, is mijn antwoord ook asfalt :D

:cya:

Geplaatst:
Op asfalt. :7

:schater:

Maargoed, dit zijn ze allemaal:

Buffalo

Clover

Phoenix, heeft overigens geen vindplaats.

Sabre

Stallion

Veel succes verder

ik weet welke autos het zijn maar ik wil weten waar je ze kan vinden (rond welke omgeving)

In de omgeving van Mulholland rijden er wel veel Muscle Cars.

En anders kijk je gewoon even naar de vindplaatsen van de auto's die jij wilt tunen: -hier- Veel succes! :)

Geplaatst:

Muscle Cars vind je vaak aan The Strip in Las Venturas, ook in Rodeo in Los Santos rijden Muscle Cars wel eens. Dus Muscle Cars rijden voor namelijk in rijke buurten, in arme buurten zoals in het oosten van Los Santos zul je geen Muscle Cars zien rijden.

Geplaatst:

In de armere buurten rijden juist allemaal van die Clovers rond! :puh:

Waar, wanneer en hoelaat er muscle cars rijden is volkomen willekeurig, want ik heb ze zowat overal zien rijden. Alleen heb je in Garcia meer kans om er een te vinden, omdat dat territorium van de Rifa is en hun gangcars zijn muscle cars.

Geplaatst:
In de armere buurten rijden juist allemaal van die Clovers rond! :puh:

Waar, wanneer en hoelaat er muscle cars rijden is volkomen willekeurig, want ik heb ze zowat overal zien rijden. Alleen heb je in Garcia meer kans om er een te vinden, omdat dat territorium van de Rifa is en hun gangcars zijn muscle cars.

Ik zat even met de Buffalo in mijn hoofd, dat is de snelste Muscle Car die aan The Strip en in Rodeo rond rijd. Mexicaanse gangsters zoals de Los Santos Vagos en de San Fierro Rifa hebben ook Muscle Cars, maar dan wat minder snel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...