Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Waar zijn de screens? Of waar kan ik ze vinden?

ik ga er binnenkort of mischien zelfs vandaag meer drop zetten ;)

Geplaatst:
Ja ik heb geen ''Vice City'' op de computer (wel op Xbox...Double pack :D )

Maar ik ga altijd graag mods kijken voor Vice City vindt ik leuk :D

bedankt! :) warom koop je VC niet op de pc ik zag hem laats bij de intertoys voor 15 euro

oja...en ik wil een nieuwe server voor als RLv1 uit is ik heb nu gratis 50 mb webspace van lycos maar weet iemand hoe je daar dingen naar upload? :huh: :unsure:

Met Filezilla, maar ik weet niet of deze vraag in dit topic past <_<

Geplaatst:

bedankt! :) warom koop je VC niet op de pc ik zag hem laats bij de intertoys voor 15 euro

oja...en ik wil een nieuwe server voor als RLv1 uit is ik heb nu gratis 50 mb webspace van lycos maar weet iemand hoe je daar dingen naar upload? :huh: :unsure:

Ga naar ftp.members.lycos.nl en typ je gebruiksnaam en wachtwoord in en kopeer je mod of wat dan ook naar een map die je wil ga dan naar www.mem...>gtareallife>(hier de naam van de map waar je de mod hebt geplaats> en als je alles goed hebt gedaan dan zie je daar de mod en kan je op klikken en downloaden.

En over het downloaden, jullie kunnen toch wel aan Joriz vragen of jullie mod op zijn site mag?

Geplaatst:

Ga naar ftp.members.lycos.nl en typ je gebruiksnaam en wachtwoord in en kopeer je mod of wat dan ook naar een map die je wil ga dan naar www.mem...>gtareallife>(hier de naam van de map waar je de mod hebt geplaats> en als je alles goed hebt gedaan dan zie je daar de mod en kan je op klikken en downloaden.

En over het downloaden, jullie kunnen toch wel aan Joriz vragen of jullie mod op zijn site mag?

datb is het nou juist! het is ook de bedoeling dat die mod op gta G komt ik zal ff kiojken of me het nu lukt

Geplaatst:

Ik mag geen computer games op onze computer (wordt mijn moeder boos) omdat hij dan langzamer gaat <_< :angry:

Geplaatst:
Ik mag geen computer games op onze computer (wordt mijn moeder boos) omdat hij dan langzamer gaat
man, das sonde van je systeempie
Geplaatst:
Ik mag geen computer games op onze computer (wordt mijn moeder boos) omdat hij dan langzamer gaat
man, das sonde van je systeempie

Ja vond ik ook al? :blink:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga het nog eens precies uitleggen

GTA Real Life is een officieel project van *#*#*#*#* het was van gta games maar dat is een ander verhaal

GTA Real Life v1 zal releasen op 20 april en is te downloaden op *#*#*#*

meer info volgt

*Geen links naar andere GTA-sites plaatsen*

Bewerkt: door Eclipse
Geplaatst:

ik kan gta real life niet downloadem

hij geeft aan freewebs page not found

weet iemand wel hoe ik hem kan downloaden

Geplaatst:

op 20 april kun je v1 downloaden link komt nog ;)

• 3 weken later...
Geplaatst:

op 20 april kun je v1 downloaden link komt nog ;)

tis al 20 april :rolleyes:

waar kan k m downe :rolleyes:

Geplaatst:

Genoeg geadverteerd. Het is de bedoeling om je mod aan het publiek te laten zien door middel van screenshots en dan om meningen te vragen.

Niet dus alleen maar url posten naar je site.

SLOT

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...