MrKooKie Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Waar zijn de screens? Of waar kan ik ze vinden?
McDude Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Waar zijn de screens? Of waar kan ik ze vinden? ik ga er binnenkort of mischien zelfs vandaag meer drop zetten
Wauzie Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ja ik heb geen ''Vice City'' op de computer (wel op Xbox...Double pack )Maar ik ga altijd graag mods kijken voor Vice City vindt ik leuk bedankt! warom koop je VC niet op de pc ik zag hem laats bij de intertoys voor 15 euro oja...en ik wil een nieuwe server voor als RLv1 uit is ik heb nu gratis 50 mb webspace van lycos maar weet iemand hoe je daar dingen naar upload? :huh: :unsure: Met Filezilla, maar ik weet niet of deze vraag in dit topic past <_<
X-TX Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Ja ik heb geen ''Vice City'' op de computer (wel op Xbox...Double pack )Maar ik ga altijd graag mods kijken voor Vice City vindt ik leuk bedankt! warom koop je VC niet op de pc ik zag hem laats bij de intertoys voor 15 euro oja...en ik wil een nieuwe server voor als RLv1 uit is ik heb nu gratis 50 mb webspace van lycos maar weet iemand hoe je daar dingen naar upload? :huh: :unsure: Ga naar ftp.members.lycos.nl en typ je gebruiksnaam en wachtwoord in en kopeer je mod of wat dan ook naar een map die je wil ga dan naar www.mem...>gtareallife>(hier de naam van de map waar je de mod hebt geplaats> en als je alles goed hebt gedaan dan zie je daar de mod en kan je op klikken en downloaden. En over het downloaden, jullie kunnen toch wel aan Joriz vragen of jullie mod op zijn site mag?
McDude Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ja ik heb geen ''Vice City'' op de computer (wel op Xbox...Double pack )Maar ik ga altijd graag mods kijken voor Vice City vindt ik leuk bedankt! warom koop je VC niet op de pc ik zag hem laats bij de intertoys voor 15 euro oja...en ik wil een nieuwe server voor als RLv1 uit is ik heb nu gratis 50 mb webspace van lycos maar weet iemand hoe je daar dingen naar upload? :huh: :unsure: Ga naar ftp.members.lycos.nl en typ je gebruiksnaam en wachtwoord in en kopeer je mod of wat dan ook naar een map die je wil ga dan naar www.mem...>gtareallife>(hier de naam van de map waar je de mod hebt geplaats> en als je alles goed hebt gedaan dan zie je daar de mod en kan je op klikken en downloaden. En over het downloaden, jullie kunnen toch wel aan Joriz vragen of jullie mod op zijn site mag? datb is het nou juist! het is ook de bedoeling dat die mod op gta G komt ik zal ff kiojken of me het nu lukt
Death333 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Ja ik heb geen ''Vice City'' op de computer (wel op Xbox...Double pack )Maar ik ga altijd graag mods kijken voor Vice City vindt ik leuk bedankt! warom koop je VC niet op de pc ik zag hem laats bij de intertoys voor 15 euro oja...en ik wil een nieuwe server voor als RLv1 uit is ik heb nu gratis 50 mb webspace van lycos maar weet iemand hoe je daar dingen naar upload? :huh: :unsure: Ik mag geen computer games op onze computer (wordt mijn moeder boos) omdat hij dan langzamer gaat <_< :angry:
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Ik mag geen computer games op onze computer (wordt mijn moeder boos) omdat hij dan langzamer gaat man, das sonde van je systeempie
Death333 Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Ik mag geen computer games op onze computer (wordt mijn moeder boos) omdat hij dan langzamer gaat man, das sonde van je systeempie Ja vond ik ook al? :blink:
McDude Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Ik ga het nog eens precies uitleggen GTA Real Life is een officieel project van *#*#*#*#* het was van gta games maar dat is een ander verhaal GTA Real Life v1 zal releasen op 20 april en is te downloaden op *#*#*#* meer info volgt *Geen links naar andere GTA-sites plaatsen* Bewerkt: 28 maart 2005 door Eclipse
*M*slipknot2 Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 ik kan gta real life niet downloadem hij geeft aan freewebs page not found weet iemand wel hoe ik hem kan downloaden
McDude Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 ik kan gta real life niet downloademhij geeft aan freewebs page not found weet iemand wel hoe ik hem kan downloaden op 20 april kun je v1 downloaden link komt nog
Shorty_D Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ik kan gta real life niet downloademhij geeft aan freewebs page not found weet iemand wel hoe ik hem kan downloaden op 20 april kun je v1 downloaden link komt nog tis al 20 april :rolleyes: waar kan k m downe :rolleyes:
Joriz Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 Genoeg geadverteerd. Het is de bedoeling om je mod aan het publiek te laten zien door middel van screenshots en dan om meningen te vragen. Niet dus alleen maar url posten naar je site. SLOT
Recommended Posts