Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

help met me server ik heb al vele dingen geprobeert op forward.com ofzo en NAT snap ik ook niet wi eheeft hier veel verstand van wil je dan eentje op jou internet maken en dan via msn naar mij sturen dan maak ik je zeker co-owner

aub help me

Geplaatst: (bewerkt)

Met NAT zit je al een heel eind in de goede richting, zoek in je router-instellingen verder naar "virtual server", "port forwarding", "port translation" of iets in die richting, afhankelijk van welke router je hebt. waar dat precies in je router zit ligt eraan welk merk het is. Kzou zeggen ga gewoon het hele rijtje langs. Als je een schermpje waar je IP-adressen, poorten, en protocollen kunt invoeren zit je goed.

Vervolgens zul je het IP-adres van je computer moeten invoeren, dit vind je door Start -> Uitvoeren -> cmd te doen, in het scherm type je ipconfig. Vervolgens verschijnt een lijstje waar je IP-adres bij staat.

Verder moet je in ieder geval poort invoeren (meestal 7777 met een samp-server). Je moet soms een public en prive poort apart invoeren. Ik heb altijd bij beiden hetzelfde staan. Ik weet verder niet wat het doet eerlijk gezegd :puh:

Daarna zal je het protocol -TCP of UDP- moeten kiezen, voor een samp-server heb je beide nodig. Er zijn routers waarbij je de optie hebt voor TCP en UDP tegelijk te kiezen, als je dat niet hebt moet je 2 forwards instellen, 1 keer met TCP en 1 keer met UDP

Hopelijk kun je hiermee verder op weg.

groetjes Ymosky

btw, ik kan geen voorbeeldscreens geven. Kan niet in mn router komen doordat ik tijdelijk draadloos verbonden ben.

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:

Hoi,

ik ben net nieuw op deze forums dus ik weet niet egt hoe het werkt maar ik heb een vraag...

ik heb in singleplayer gewoon auto skins maar ik heb nu ook een SA-MP server mar daar wil ik ook mods inzetten die IEDEREEN kan zien:S :N

bedankt;)

Geplaatst:

Dat gaat niet, alleen jij kan je eigen mods zien. Als iemand anders een Ferrari heeft als mod zul jij de Ferrari niet zien, maar de normale auto. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...