Jump to content

Bike Suit Download

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi, ik ben sinds kort op zoek naar een motorpak voor GTA San Andreas.

Gelijk welk kleur, maar liefst zwart zodat ik GhostRider kan spelen. (Niet van de film, de GhostRider uit Stockholm)

Dus weet iemand waar ik een bikesuit kan downloaden, want ik heb echt overal gezocht!

Met dank,

Sw33t :D

Bewerkt: door Sw33t
Geplaatst:

Ik weet niet waar je er een kunt downloaden, maar je kunt toch ook een bike suit samenstellen bij Victim? :?

Geplaatst:

Ja?

Owkéj! ^_^

Maar euh is dat niet bij ProLaps?

En eigenlijk wil ik een beetje een moderner bike suit :puh:

Hmm, maar wanneer speel je Victem weer vrij? :dans:

Na de Flying School zul je Victim vrijspelen. Dat was ook op de pagina van WikiGTA te vinden, waar je trouwens ook het assortiment vindt. Ik zie er, op de Biker Jacket, Leather Pants en Biker Shoes na, weinig voor een Bike Suit.

Na even op GTAGarage.com gekeken te hebben, heb ik ook niet echt een resultaat gekregen met de zoekfunctie en handmatig in de categorie 'skins'. Als ik op Google zoek, krijg ik torrents voor me neus, maar die bevatten wel SA met een biker suit..al mag ik je daar niet mee helpen op het forum. Ik download nu een modificatie-pakket, waar als het goed is ook een biker suit bij zit..

Edit: Lees Koe's bericht eerst maar, misschien voldoet dat ook nog wel aan je wens.

Bewerkt: door VWO-er

Hmm, en waar kan je dat modificatie-pakket downloaden? :cya:

PS: Wat is een torrent? Ja, ik ben dom. :bonk:

Bewerkt: door Sw33t
Na de Flying School zul je Victim vrijspelen. Dat was ook op de pagina van WikiGTA te vinden, waar je trouwens ook het assortiment vindt. Ik zie er, op de Biker Jacket, Leather Pants en Biker Shoes na, weinig voor een Bike Suit.
Er is ook nog een motorhelm ;)
PS: Wat is een torrent? Ja, ik ben dom. :bonk:
Een bestand, als je die met een programma opent, kun je dingen downloaden (De torrent geeft aan wat). Vaak illegale, grote dingen zoals games/films enzo. Iets waar wij je niet mee mogen helpen.

Hoop dat mijn uitleg duidelijk is, wist niet precies hoe ik het goed onder woorden kon brengen.

En, nee. Je bent niet dom. (Oke, mischien wel, maar als je niet weet wat een torrent is vind ik nou niet echt domheid.)

Bewerkt: door ZUMZUM

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...