Jorair Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik ben laatst naar de defensiedagen geweest en heb mijn geheugenkaart vol foto's getrokken. Er was een hele mooie bij (enkel net iets te vroeg getrokken ). Nu wou ik hem uploaden op airliners.net, maar ze zeggen dat mijn plaatje niet scherp genoeg is. Maar dat dit waarschijnlijk wel te verhelpen is. Weet iemand hoe ik onderstaand plaatje kan verscherpen? Reageren
Ferre Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Filter > Sharpen > Sharpen. Alleen denk ik dat je bij deze foto een lelijk effect krijgt vanwege de kwaliteit. Reageren
M4X Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Als 'ie dan te scherp is na Filter->Sharpen->Sharpen, dan kan je het best even de originele layer duplicaten (ctrl+j) zonder hem te verscherpen, en dan op de bovenste layer Filter->Sharpen->Sharpen toepassen. Nu kan je de opacity van de bovenste layer verlagen (rechtsbovenin het layerpalet), zodat 'ie niet al te scherp wordt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.