PiekeTheCat Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Onderwerp:Anime/Bleach Soort design:Signature Size design:Max 500x150 Render:Ja Animatie:Nee Premade:Nee Tijd van inlevering:Z.S.M Opmerking:Het liefst iemand die nog niet al te goed is met photoshop,verder succes! MVG PiekeTheCat Bewerkt: 26 juli 2008 door Dizzee
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik wil eventueel wel tegen je strijden, maar laat het even weten of je het goed vind, want ik begin pas na jou reactie.
PiekeTheCat Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik wil eventueel wel tegen je strijden, maar laat het even weten of je het goed vind, want ik begin pas na jou reactie. Ok is goed! Succes!
Rullez Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik wil eventueel wel tegen je strijden, maar laat het even weten of je het goed vind, want ik begin pas na jou reactie. Ok is goed! Succes! Jij ook.
PiekeTheCat Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Rullez: PiekeTheCat: Stemmen maar! Bewerkt: 26 juli 2008 door PiekeTheCat
.Senne Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 mijn stem gaat naar Piekethecat. zijn figuur staat wat beter en duidelijker in de spotlights, en vind ik wat beter ingewerkt, terwijl die van rullez een beetje wazig wordt.. 1 stem voor Piekethecat
M.Gordon Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik stem op Rullez zijn render is goed geplaatst
PiekeTheCat Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Stand: Rullez: 1 PiekeTheCat: 1 Meer stemmen!
TomHagen Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik stem voor Rullez. Eigenlijk alleen omdat de render beter is ingeblend. Stand: Rullez: 2 PiekeTheCat: 1
PiekeTheCat Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Alle mensen,stemmen! Met 3 stemmen kunnen we echt neit leven hoor!
Rullez Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Alle mensen,stemmen!Met 3 stemmen kunnen we echt neit leven hoor! Je hoef het topic niet drie keer te bumpen.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Vote: PiekeTheCat Rullez: Je signature ziet op op het eerste gezicht mooi uit. Maar als ik wat beter ga kijken, Dan is hij echt niet zo mooi. Het achtergrond bestaat uit verschillende kleuren wat niet zo mooi lijkt, Maar het past wel mooi bij de render. De tekst past mooi bij je signature. En wat doet zij met haar handen? (). Je render ziet er ook mooi ingeblend uit! Rate: 6 PiekeTheCat: Jou signature ziet er op het eerste gezicht juist niet mooi uit, maar als ik beter ga kijken, dan is hij echt mooi. Het achtergrond ziet er mooi gebrust uit. Je render had je trouwens wel iets meer in mogen blenden. De tekst past er ook niet echt prachtig bij, maar ik kan ermee door. Het achtergrond ziet er ook mooi uit. Rate: 7 Kortom het was heel moeilijk, maar uiteindelijk stem ik toch voor PiekeTheCat!
PiekeTheCat Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 @UT:Bedankt voor je stem! Het is de laatste stemdag en het is gelijkstand. Kunnen er nog een paar mensen stemmen? Alvast bedankt!
NickyHendriks Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Mijn Stem gaat naar PiekeTheCat Pieke: Een mooie sign ik vind hem iets hebben door de Figuren van het poppetje ik hou namelijk erg van vechten daarom vind ik deze zo mooi En dus niet naar: Rullez Ik vind hem nogal lelijk als je kijkt naar de scherpte hij is een beetje wazig Stand is nu: PiekeTheCat: 5 Rullez: 4 >>> Door Dizzee: In de regels staat dat er duidelijk en zonder spoilers gestemd moet worden. Leg ook uit waarom je voor die persoon stemt. Enkel zeggen 'ik stem voor...' geldt niet. Ik kan deze stem dus niet meetellen zolang die niet veranderd word en precies volgens de regels is.<<< Nu goed? >>> Door Dizzee: Perfect <<< OK dan. Bewerkt: 28 juli 2008 door zamg0d1
GekkieJ01 Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik stem op Rullez Omdat die van PiekeTheCat verwarrend is vanwege het gebruik van donkere vlekken en dan een heel ligt poppetje te gebruiken. PiekeTheCat heeft niet eens z'n sig ingeblenderd. Daarbij zijn je letters een beetje onduidelijk in een hoekje gezet waardoor het niet opvalt. Nu Rullez, ik heb op jou signature gestemt omdat je goed gebruik maakt van de lichte kleuren. Het is niet erg verwarrend vanwege 1 geheel stuk wazig te maken en dan niet gelijk heel scherp te maken, je tekst is goed opvallend en het meisje is duidelijk goed ingerenderd.
Recommended Posts