Jump to content

termen

Recommended Posts

Geplaatst:
Bug - Een fout in een game/mod

Glitch - Zie Bug

Dit staat in het GTAForum Woordenboek. :)

Niet helemaal waar:

Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand.

Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen.

Geplaatst:
Niet helemaal waar:

Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand.

Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen.

Wat hij zei klopt :puh:

Geplaatst:
Niet helemaal waar:

Wat hij zei klopt :puh:

Muwhahah :') Ik onthou het altijd op de volgende manier:

Bugs zijn dingen die je zo opvallen als je even om je heen

kijkt, en glitches zijn dingen waarvoor je echt je best moet

doen om het op te merken (vaak gepaard met cheaten)

Geplaatst:

oke bedankt nu weet ik het :D

ik wist wel zoiets dat een bug een soort fout ofzo was maar wat het precies was geen idee:bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...