fdrums Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 wat word er eigenlijk met de termen bugs en glitches bedoelt ik snap het neit helemaa l Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bug - Een fout in een game/mod Glitch - Zie Bug Dit staat in het GTAForum Woordenboek. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bug - Een fout in een game/modGlitch - Zie Bug Dit staat in het GTAForum Woordenboek. Niet helemaal waar: Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand. Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen. Reageren
Valto Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Niet helemaal waar:Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand. Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen. Wat hij zei klopt Reageren
Wienish Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Niet helemaal waar:Een bug is iets wat niet werkt zoals het zou moeten, bijvoorbeeld een NPC die met een beker koffie in haar knie loopt ipv in haar hand. Een glitch is een plaats waar een stukje niet is afgewerkt, waardoor je in onbedoelde ruimtes / interieurs of de grey/blue hell kan komen. Wat hij zei klopt Muwhahah :') Ik onthou het altijd op de volgende manier: Bugs zijn dingen die je zo opvallen als je even om je heen kijkt, en glitches zijn dingen waarvoor je echt je best moet doen om het op te merken (vaak gepaard met cheaten) Reageren
fdrums Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 oke bedankt nu weet ik het ik wist wel zoiets dat een bug een soort fout ofzo was maar wat het precies was geen idee:bonk: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.