Jump to content

Stevie's car theft


kevin schilder

Recommended Posts

:cya: iedereen weten jullie misschien hoe je auto's moet stelen voor Stevie.

ik dacht dat hij je e-mails stuurde.

Als ik het goed heb zijn die emails van Brucie, maar als je hier kijk dan zie je welke auto's je moet stelen voor Stevie. Zorg wel altijd dat de auto heel is als je hem inlever, want dan verdien je veel en veel meer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Van Stevie krijg je geen E-mails hoor. Je krijgt SMS'jes. Als je een SMS'je van hem krijgt zal je een raadsel op moeten lossen. Ook staat er dan een foto bij van de desbetreffende auto. Zoek de auto op, als je een hebt die Stevie nodig heeft, krijg je een berichtje. Breng hem naar Stevie's garage toe, en je krijgt geld. Hoe beter de auto in staat is, hoe meer geld. Ga dus even langs de Pay 'n' Spray als de auto beschadigd is. En rijdt heel voorzichtig. De garage zal aangegeven worden op je radar met 'G'. Rijd er naartoe en plaats de auto in zijn garage. Nu krijg je geld.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hey

ik had een vraagje?

als je de story line hebt uitgespeeld, kun je dan nog wel auto's naar stevie brengen om te verkopen.

want ik ben al bijna klaar met de story line en ben ook nog bezig met die auto's voor hem te vinden.

het zal wel jammer zijn als dat niet kon.

groetjes Guusje :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraagje,

Ik heb nu de storyline compleet maar ik heb nog steeds geen berichtje van Steve gehad. Maar Brucie's emails staan allemaal wagens in die ijk moet stelen en vervolgens naar de lockup van Brucie brengen. Doe ik nu Stevie's car theft?

Groeten,

EDIT!!!: Ik had het berichtje van Visser23 niet gelezen, deze vraag is nu beantwoord :D

Bewerkt: door thegtaman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...