neo's Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 kun je eigenlijk een kar achter je auto hangen bij een vRACHTWAGEN KAN DAT MAAR KAN DAT OOK BIJ DIE KARRETJES VAN HET VLIEGTUIG Reageren
Spacecraft Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ja, bij die bagagewagentjes van vliegvelden kun je er ook karren achter hangen ja, zoals bagagekarretjes en karren met een grote trap erop, deze vind je ook op het vliegveld. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Achter een tractor kun je ook een wagentje achter hangen. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 kun je eigenlijk een kar achter je auto hangen bij een vRACHTWAGEN KAN DAT MAAR KAN DAT OOK BIJ DIE KARRETJES VAN HET VLIEGTUIG waarom vraag je dit. je had beter ff naar het vliegveld kunnen rijden en het uitproberen dan een heel nieuw topic starten. maarja je hebt het al gedaan. Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ja ook die trappen kan je vervoeren met dat Baggage wagentje Met de tractor is het grappig als je er een tanker aanhangd Reageren
blackdog Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 of met een sleepwagen een hele trailer combinatie door de stad heen slepen :lol: Reageren
Timotees Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 kun je eigenlijk een kar achter je auto hangen bij een vRACHTWAGEN KAN DAT MAAR KAN DAT OOK BIJ DIE KARRETJES VAN HET VLIEGTUIG ik wist niet dat dat ook met een vrachtwagen kon :rolleyes: Reageren
neo's Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 omdat ik het eerst had geprobeerd maar lukte het niet misshien had ik het verkeerde bagage autotje Reageren
neo's Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 omdat ik het eerst had geprobeerd maar lukte het niet misshien had ik het verkeerde bagage autotje Reageren
Silverwing Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Waarom post je nu 2 x hetzelfde? :huh: Foutje? Je kan alleen zo'n een kar eraanhangen met zo'n Baggage auto. En de tractor.Maar of er nog zijn weet ik niet. Reageren
Mathiz Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 maar als je een baggage wagen hebt kun je er meerderre aanhangers aan hangen maar moet je een speciale vrachtwagen voor hebben want soms lukt het mij niet Reageren
THUNDER Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 je kan ook met de towtruck dingen er achter hangen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.