lukybg Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik was ff klere kopen bij binco staat er dat ik een 3 mense gang kan maken omdat mn respect verhoogd is... hoe moet dat??? Bewerkt: 25 juli 2008 door lukybg Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Richt op één van de Grove Street gangleden en druk op G [PC] of Pijl omhoog [PS2/Xbox]. De gangleden zullen je dan volgen, met je meerijden in auto's (en dus ook drive-by's uitvoeren op politie of vijandige gangs). Wil je ze weer weg, richt je op ze en druk je op H [PC] of Pijl omlaag [PS2/Xbox]. Ze richten niet echt goed, dus veel heb je er niet echt aan...al kunnen ze wel handig zijn voor territoria (klik). Bewerkt: 25 juli 2008 door VWO-er Reageren
A-Traxx Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 alle tags doen en dan terris overnemen, das veel leuker Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 alle tags doen en dan terris overnemen, das veel leuker Alleen daar zit wel een na deel aan, als je eerst alle tags gaat oversprayen dan zijn de buurten van de Ballas en Vagos nog niet van jou. Die zullen op je schieten als ze je zien sprayen, nog een na deel is als je 3 Ballas of 3 Vagos af schiet. Dan krijg je een gangwar, dus is het aan te raden eerst alle buurten over te nemen in Los Santos. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Je kan ook een gangmember je camera geven. Zo kan een gangmember een foto van jou maken. Hoe doe je dat? PS2:Met L1 geef je de camera aan een gangmember. dan komt links boven in je scherm te staan druk op L1 om een foto te maken. ga staan hoe je wilt en druk op L1 de foto is dan gemaakt. Je kan een gangmember recruiten d.m.v. G ( PC ) Pijltje omhoog ( PS2/X-BOX ) Zo kan een gang member een perfecte screen van jou zelf nemen. Bewerkt: 27 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
A-Traxx Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 Je kan ook een gangmember je camera geven. Zo kan een gangmember een foto van jou maken.Hoe doe je dat? PS2:Met L1 geef je de camera aan een gangmember. dan komt links boven in je scherm te staan druk op L1 om een foto te maken. ga staan hoe je wilt en druk op L1 de foto is dan gemaakt. Je kan een gangmember recruiten d.m.v. G ( PC ) Pijltje omhoog ( PS2/X-BOX ) Zo kan een gang member een perfecte screen van jou zelf nemen. Wist ik al Van het moment dat Ballas of Vagos je aanvallen dood ik meestal de geene met het wapen, de andere lopen dan meestal wag Reageren
conversuh Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Waar hebben jullie het over , tijdens het oversprayen heb je totaal (bijna) geen last van de overige gang leden Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Waar hebben jullie het over , tijdens het oversprayen heb je totaal (bijna) geen last van de overige gang leden Als ze je niet zien heb je geen last van ze maar ik heb al eens in de missie Tagging up Turf gehad dat de Ballas op mij gingen schieten omdat ik ging oversprayen en ewen agent zag me dus ik kreeg een wanted level. Maar je kunt er dus wel last van hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.