Sluisje Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb overal gezocht, maar kan niets vinden over de DLC. 1. Wanneer komt ie? 2. Moet ik me abonneren op xbox-live, of kan ik het eenmalig downloaden? Reageren
rjravi1 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 bron: Nieuws | 7 juni 2008 - De downloadable content voor de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV zal toch dit jaar verschijnen. Dit meldde Microsoft als reactie op eerdere berichten van Take Two waarin gezegd werd dat de content uitgesteld zou worden naar 2009. Microsoft vertelde dat de eerste episode deze herst zal verschijnen. Over de releasedata van verdere episodes is nog niets bekend. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 bron:Nieuws | 7 juni 2008 - De downloadable content voor de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV zal toch dit jaar verschijnen. Dit meldde Microsoft als reactie op eerdere berichten van Take Two waarin gezegd werd dat de content uitgesteld zou worden naar 2009. Microsoft vertelde dat de eerste episode deze herst zal verschijnen. Over de releasedata van verdere episodes is nog niets bekend. Misschien is een bron handig, want ik heb op diverse game sites gekeken en kon er niks over vinden. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Eerst zou de downloadbare content van GTA IV in Augustus komen, maar we zijn wel gewend van Rockstar dat hun uitstellingen best wel een tijdje duren. Dat was met GTA IV ook namelijk het verhaal, maar we zullen zien. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik veronderstel dat die DLC moet gekocht worden op de marketplace van Xdoos Levend met Microsoft points. Die mp's kan je in de winkel kopen met echt geld. Reageren
ikt Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Hopelijk is die 500 of minder MS points. Want die heb ik bij GTA IV gekregen :henk: Reageren
Wienish Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 bron:Nieuws | 7 juni 2008 - De downloadable content voor de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV zal toch dit jaar verschijnen. Dit meldde Microsoft als reactie op eerdere berichten van Take Two waarin gezegd werd dat de content uitgesteld zou worden naar 2009. Microsoft vertelde dat de eerste episode deze herst zal verschijnen. Over de releasedata van verdere episodes is nog niets bekend. Zou wel dom zijn als het uitgesteld zou worden. Eerst GTA IV die meer dan een half jaar wordt uitgesteld, en nu willen ze (volgens die bron) dat geintje nog eens uithalen met de DLC? Reageren
LangeDraak Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 bron:Nieuws | 7 juni 2008 - De downloadable content voor de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV zal toch dit jaar verschijnen. Dit meldde Microsoft als reactie op eerdere berichten van Take Two waarin gezegd werd dat de content uitgesteld zou worden naar 2009. Microsoft vertelde dat de eerste episode deze herst zal verschijnen. Over de releasedata van verdere episodes is nog niets bekend. Zou wel dom zijn als het uitgesteld zou worden. Eerst GTA IV die meer dan een half jaar wordt uitgesteld, en nu willen ze (volgens die bron) dat geintje nog eens uithalen met de DLC? Nou ja liever uitstel dan een heel slecht product toch Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 het is zeker uitgesteld maarja liever besteden ze er meer tijd aan dan dat ze niks doen en dat het dan een verrote product word net als Firmware 2.40 Reageren
Mikey cool6 Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) is er ook al iets bekent over een ps3 versie?? het kan zijn dat ik achterloop, hoor :$ Bewerkt: 29 juli 2008 door Mikey cool6 Reageren
ThomasDiaz Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Er komt geen downloadable content voor de PS3. Episodes uitbreidingen zijn xbox exclusive Reageren
Masturmind Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Er komt geen downloadable content voor de PS3. Episodes uitbreidingen zijn xbox exclusive Niet alleen de Episodes voor PS3 maar het concept van de downloadbare content bestaat (voorlopig) alleen nog maar voor de XBOX 360 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Wat houd die downloadable content eigenlijk precies in? Reageren
straydoggs Geplaatst: 16 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2008 Wat houd die downloadable content eigenlijk precies in? Dat weet niemand Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.