randolph Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) ik heb ff een vraagje bestaat er ook een stukje script waar door je sneller dood gaat? Wand wij zijn bezig met een real life script. En dan het me nie logis als je eerst 10 keer moet schieten voor dat iemand dood. Is weet iemand hier iets op. Waar door je bij voorbeed bij 1 schot bijna dood bent ? mvg Randolph Bewerkt: 25 juli 2008 door randolph Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 ik heb ff een vraagje bestaat er ook een stukje script waar door je sneller dood gaat? Wand wij zijn bezig met een real life script. En dan het me nie logis als je eerst 10 keer moet schieten voor dat iemand dood. Is weet iemand hier iets op. Waar door je bij voorbeed bij 1 schot bijna dood bent ?mvg Randolph Wat je zou kunnen doen is om de health als je spawn zo laag te zetten, dat je door 1 kogel al dood gaat. Dat doe je door SetPlayerHeath functie en dat bijvoorbeel op 5 zetten. Succes! Reageren
Ophion Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Je zou een timer kunnen zetten die je oude leven en je nieuwe leven vergelijkt. Is die van je nieuwe leven kleiner zou je b.v hem kunnen doden door SetPlayerHealth te gebruiken.. Reageren
randolph Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 oke tnx voor de reacties goed idee ymosky k weet wel hoe dat moest alleen was nog nie op het idee gekomen en ook bedankt jovu123 Reageren
Ymosky Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 wie wat, ikke? kheb hier helemaal niet gereageerd Reageren
Sandra Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) wie wat, ikke? kheb hier helemaal niet gereageerd Ik verwar jouw naam ook vaak met die van 'ysohnul' :$ Misschien omdat het met de 'Y' begint Bewerkt: 25 juli 2008 door =>Sandra<= Reageren
Juwayri Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 wie wat, ikke? kheb hier helemaal niet gereageerd Ik verwar jouw naam ook vaak met die van 'ysohnul' :$ Misschien omdat het met de 'Y' begint Idd. en dan ook nog eens die handtekeningen! Reageren
Ymosky Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Okeej, nooit geweten dat ik een dubbelganger heb En idd die signature's lijken wel op elkaar. Misschien is Ysohnul geinspireerd door mijn bagger-sig? Ik zal -als ik tijd heb- binnenkort wel is een nieuwe signature maken. Reageren
JayKay Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Okeej, nooit geweten dat ik een dubbelganger heb En idd die signature's lijken wel op elkaar. Misschien is Ysohnul geinspireerd door mijn bagger-sig? Ik zal -als ik tijd heb- binnenkort wel is een nieuwe signature maken. Goh, had ik eigenlijk zelf ook niet aan gedacht dat wij op elkaar leken Reageren
randolph Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) ojha srry ymosky k had nie goed gekeken k d8 dat jij een hunter had als dat plaatje darom had nie nie gekeken hoe je hete Bewerkt: 28 juli 2008 door randolph Reageren
Hannovd Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 ojha srry ymosky k had nie goed gekeken k d8 dat jij een hunter had als dat plaatje darom had nie nie gekeken hoe je hete Je kunt de native functie 'instagib' gebruiken in samp, is te veranderen in je server config (.cfg file), en via rcon bijv. /rcon instagib 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.