Jump to content

stukje script sneller dood

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb ff een vraagje bestaat er ook een stukje script waar door je sneller dood gaat? Wand wij zijn bezig met een real life script. En dan het me nie logis als je eerst 10 keer moet schieten voor dat iemand dood. Is weet iemand hier iets op. Waar door je bij voorbeed bij 1 schot bijna dood bent ?

mvg Randolph

Bewerkt: door randolph
Geplaatst:
ik heb ff een vraagje bestaat er ook een stukje script waar door je sneller dood gaat? Wand wij zijn bezig met een real life script. En dan het me nie logis als je eerst 10 keer moet schieten voor dat iemand dood. Is weet iemand hier iets op. Waar door je bij voorbeed bij 1 schot bijna dood bent ?

mvg Randolph

Wat je zou kunnen doen is om de health als je spawn zo laag te zetten, dat je door 1 kogel al dood gaat.

Dat doe je door SetPlayerHeath functie en dat bijvoorbeel op 5 zetten.

Succes!

Geplaatst:

Je zou een timer kunnen zetten die je oude leven en je nieuwe leven vergelijkt. Is die van je nieuwe leven kleiner zou je b.v hem kunnen doden door SetPlayerHealth te gebruiken..

Geplaatst:

oke tnx voor de reacties goed idee ymosky k weet wel hoe dat moest alleen was nog nie op het idee gekomen :puh: en ook bedankt jovu123

wie wat, ikke? kheb hier helemaal niet gereageerd :D

Ik verwar jouw naam ook vaak met die van 'ysohnul' :$

Misschien omdat het met de 'Y' begint :{

Bewerkt: door =>Sandra<=
Geplaatst:
wie wat, ikke? kheb hier helemaal niet gereageerd :D

Ik verwar jouw naam ook vaak met die van 'ysohnul' :$

Misschien omdat het met de 'Y' begint :{

Idd. en dan ook nog eens die handtekeningen!

gtasa2500x129ne0.jpg

YmoskySignature.jpg

Geplaatst:

Okeej, nooit geweten dat ik een dubbelganger heb :puh:

En idd die signature's lijken wel op elkaar. Misschien is Ysohnul geinspireerd door mijn bagger-sig?

Ik zal -als ik tijd heb- binnenkort wel is een nieuwe signature maken.

Geplaatst:
Okeej, nooit geweten dat ik een dubbelganger heb :puh:

En idd die signature's lijken wel op elkaar. Misschien is Ysohnul geinspireerd door mijn bagger-sig?

Ik zal -als ik tijd heb- binnenkort wel is een nieuwe signature maken.

Goh, had ik eigenlijk zelf ook niet aan gedacht dat wij op elkaar leken :7

ojha srry ymosky k had nie goed gekeken :puh: k d8 dat jij een hunter had als dat plaatje darom had nie nie gekeken hoe je hete :puh:

Bewerkt: door randolph
Geplaatst:
ojha srry ymosky k had nie goed gekeken :puh: k d8 dat jij een hunter had als dat plaatje darom had nie nie gekeken hoe je hete :puh:

Je kunt de native functie 'instagib' gebruiken in samp, is te veranderen in je server config (.cfg file), en via rcon

bijv.

/rcon instagib 1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...