cavorpa Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 ik wil graag de player.data met alle batman uniformen. wie heefd die voor mij. Reageren
cavorpa Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bedoel je -deze- mod? Ik bedoel eigenlijk deze die lijstje die wil ik in die player.data Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Bedoel je -deze- mod? Ik bedoel eigenlijk deze die lijstje die wil ik in die player.data Wat is player.data? Open de Readme en doe wat er in staat. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ga zelf ff googlen dan ... Reageren
.Senne Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 da's al z'n derde topic dat hij hierover opent/over post. in plaats van zelf even moeite te doen en de mod proberen te installeren Reageren
cavorpa Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) da's al z'n derde topic dat hij hierover opent/over post.in plaats van zelf even moeite te doen en de mod proberen te installeren ik mag van mijn broer(zijn laptop) de Img tool niet meer gebruiken hij zegt het is slecht voor de pc en jou spel Bewerkt: 27 juli 2008 door cavorpa Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) da's al z'n derde topic dat hij hierover opent/over post.in plaats van zelf even moeite te doen en de mod proberen te installeren ik mag van mijn broer(zijn laptop) de Img tool niet meer gebruiken hij zegt het is slecht voor de pc en jou spel Dat is volkomen onzin, je sa gaat echt niet crashen van IMG-Tool. 'T probleem ligt alleen als je de mod verkeerd heb geïnstalleerd of dat de desbetreffende modificatie simpelweg fout is ontworpen. De gevolgen daarvan kan jezelf wel raden. \ Wat ook vaak voor komt is dat mensen gaan modden met V2, dit is onmogelijk waardoor hun dus o.a. crashes kunnen krijgen. Je kan alleen maar met V1 modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? Dat kan je simpelweg zien door deze manier te gebruiken in het pauze-menu van SA. V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan D.m.v. een simpele patch/downgrader kan je je SA laten downgraden naar V1 ( Dat geldt alleen als je V2 hebt ) De patch Edit: Bedankt voor het melden '' Sprunk '' >> Link toegevoegt Bewerkt: 27 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Sprunk Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Even een aanvulling op bovenstaande. Je kan SAv2 downgraden naar V1, waardoor het modden wel mogelijk is! Klikje! EDIT: is goed hoor GekkieJ01 Bewerkt: 28 juli 2008 door Sprunk Reageren
conversuh Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Gebruik dan Spark als je broer IMGtool liever niet ziet Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Maar Spark is toch ook een soort IMG tool? want je past de .img bestanden aan. En je kunt ook SAMI gerbruiken alleen kun je daarmee alleen DFF en TXD mods mee doen Reageren
jorry95 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 (bewerkt) ik zal SAMI niet gebreuken want daardoor gaat je je gta soms slomer Bewerkt: 30 juli 2008 door jorry95 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ik zal SAMI niet gebreuken want daardoor gaat je je gta soms slomer En daarbij veroorzaakt het crashes. Met IMG-tool 2.0 kan je je mod handmatig installeren, zo voorkom je vaker crashes. Reageren
.Senne Geplaatst: 30 juli 2008 Rapport Geplaatst: 30 juli 2008 ik zal SAMI niet gebreuken want daardoor gaat je je gta soms slomer En daarbij veroorzaakt het crashes. Met IMG-tool 2.0 kan je je mod handmatig installeren, zo voorkom je vaker crashes. ik heb m'n ganse San andreas gemod met SAMI, waardoor nu ongeveer alle voertuigen gemod zijn, en m'n GTA crasht niet één keer. iedereen zegt dat SAMI slecht is daarvoor, maar dat is bij mij niet het geval. ligt het dan aan m'n pc of wat, ik weet niet hoor.. en het is veel sneller Reageren
cavorpa Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 ik zal SAMI niet gebreuken want daardoor gaat je je gta soms slomer En daarbij veroorzaakt het crashes. Met IMG-tool 2.0 kan je je mod handmatig installeren, zo voorkom je vaker crashes. ik heb m'n ganse San andreas gemod met SAMI, waardoor nu ongeveer alle voertuigen gemod zijn, en m'n GTA crasht niet één keer. iedereen zegt dat SAMI slecht is daarvoor, maar dat is bij mij niet het geval. ligt het dan aan m'n pc of wat, ik weet niet hoor.. en het is veel sneller Ik had stuk of 20 carmods met sami gebruikt en alke keer als met save klaar ben komt er een fout. Iederekeer als ik met noobmode tevaak automods spawn komt er een fout. Dus hierbij wil ik zeggen dat sami wel afentoe goed is maar bij me laptop niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.