Jump to content

gta


neo's

Recommended Posts

ja dat is waar maar om gta sa te meken hebben ze ook mensen gestuurd naar los angels san frencisco en las vegas om het spel optimaal te laten kloppen met de werkelijkheid. :puh:

dus.... waarom niet in europa <_<

en inderdaad dan zit er teminste wat affisseling in das ook wel een keer leuk want spellen die zig blijven heraheln worden saai zoals the sims ooit ben en blijf je het zat er kan niks meer in verrandserren

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
:o r* leven in amerika dus het is makkelijker om te maken... :D:D :huh:

Sorry hoor maar de makers leven nog steeds in Schotland! (wel komen ze van over de hele wereld)

Ook heb je natuurlijk nog GTA London (wat zich in londo afspeelt <_< )

De kans is wel groot dat het spel zich in Amerika afspeelt aangezien bijna alle GTA's zich in Amerika afspelen. Aangezien het spel toch een beetje een persiflage is op Amerika en aangezien de uitgever (Rockstar Games) in New York zit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
Amsterdam zou echt heel leuk zijn, alleen denk ik niet zo goed verkopen omdat op de meeste plekken geen auto's rijden

haha ja dan komt hoofdagent jansen langs om je een bekeuring te geven als je op een invalideparkeerplaats staat.

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me leuk alle die kleine straatjes met snelle auto's.

Zie jij jezelf al een GTA spelen in china? ik echt niet :{

Grand Theft Auto: Rotterdam Zie je je zelf als door meeuwenplaat en slinge en maashaven enzo echt cool

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...