neo's Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 waarom maken ze geen gta dat zich afspeelt in europa in een provincie in frankrijk of duitsland of andere land is toch leuker heb je teminste afwisseling van auto's en andere dingen Reageren
X-Zero Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 :o r* leven in amerika dus het is makkelijker om te maken... :huh: Reageren
Mathiz Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 ja dat is waar maar om gta sa te meken hebben ze ook mensen gestuurd naar los angels san frencisco en las vegas om het spel optimaal te laten kloppen met de werkelijkheid. dus.... waarom niet in europa <_< en inderdaad dan zit er teminste wat affisseling in das ook wel een keer leuk want spellen die zig blijven heraheln worden saai zoals the sims ooit ben en blijf je het zat er kan niks meer in verrandserren Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 dan moeten ze een europese R* oprichtte :lol: Reageren
Mathiz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 zoals rockstar west??? in plaats van north Reageren
Joriz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 :o r* leven in amerika dus het is makkelijker om te maken... :huh: Sorry hoor maar de makers leven nog steeds in Schotland! (wel komen ze van over de hele wereld) Ook heb je natuurlijk nog GTA London (wat zich in londo afspeelt <_< ) De kans is wel groot dat het spel zich in Amerika afspeelt aangezien bijna alle GTA's zich in Amerika afspelen. Aangezien het spel toch een beetje een persiflage is op Amerika en aangezien de uitgever (Rockstar Games) in New York zit. Reageren
X-Zero Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 (bewerkt) nou ja wat ever iedergeval is ik vind r* meer amerika dat spel <_< mischien komt er nog wel een nieuwe gta engeland?? Bewerkt: 31 maart 2005 door X-Zero Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 nops, er zit ook een R* in china Reageren
josie Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Lijkt me leuk alle die kleine straatjes met snelle auto's. Reageren
philippe58 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Lijkt me leuk alle die kleine straatjes met snelle auto's. Zie jij jezelf al een GTA spelen in china? ik echt niet Reageren
Capodaano Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Amsterdam zou echt heel leuk zijn, alleen denk ik niet zo goed verkopen omdat op de meeste plekken geen auto's rijden Reageren
7nightwing7 Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Lijkt me leuk alle die kleine straatjes met snelle auto's. Zie jij jezelf al een GTA spelen in china? ik echt niet Jezus, hou eens op met oude topic omhoog kicken a.u.b. Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 (bewerkt) Amsterdam zou echt heel leuk zijn, alleen denk ik niet zo goed verkopen omdat op de meeste plekken geen auto's rijden haha ja dan komt hoofdagent jansen langs om je een bekeuring te geven als je op een invalideparkeerplaats staat. Bewerkt: 22 april 2008 door powerpats Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 Lijkt me leuk alle die kleine straatjes met snelle auto's. Zie jij jezelf al een GTA spelen in china? ik echt niet Grand Theft Auto: Rotterdam Zie je je zelf als door meeuwenplaat en slinge en maashaven enzo echt cool Reageren
bolie Geplaatst: 22 april 2008 Rapport Geplaatst: 22 april 2008 wat dacht je van italie. Genoeg gangsters daar. Mischien een idee voor de toekomst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.