GTA Haas Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Beste GTA Forum leden, ik heb mijn GTA San Andreas ge-installeerdt. Nou ik had een savegame aangemaakt, missie's gedaan. En toen dacht ik bij mijzelf, waaromd doe ik nou moeite? Dus ik had een 100% Savegame gedownloadt. Erin gezet, nou start ik GTA San Andreas op. Ga naar Load Game>End Of The Line. Nou hij laadt heel snel. En daarna, naar het laden krijg je zwart beeld te zien. En plotseling kijk ik op mijn Bureaublad! Dus ik heb die Savegame verwijderdt uit mijn San Andreas User File's Map. Heb een andere gedownload. Weer het zelfde gebeurt. Nou heb ik 7x hetzelfde gedaan, en nog blijft hij afslaan. Bij elke Savegame die ik heb gedownload. Maar, ik kan wel New Game starten, en mijn Eigen Savegame laden. Maar niet bij die Savegame die ik heb gedownload. Dus daarom vraag ik jullie hulp. Bij voorbaat dank! Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Och. Je hebt waarschijnlijk een verkeerde savegame gedownload. Van de verkeerde versie. En waarschijnlijk een V2 op een V1 van San andreas. Ga eens even naar Data --> Script. Kijk dan naar het bestandje Script.img. Hoe groot is hij? Als hij 568kb is, dan heb je V1. Als hij 562kb is, heb je V2. Als je dit weet, kan je ook de goede savegame downloaden. 100% V2 savegame 100% V1 Savegame Download de goede. En als het goed is doet hij het Veel succes! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik heb V2 van San Andreas, bedankt voor je snelle reactie! Nu kan ik weer met zin SA Spelen. Bewerkt: 25 juli 2008 door GTA Haas Reageren
Robbieme Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik heb V2 van San Andreas, bedankt voor je snelle reactie! Nu kan ik weer met zin SA Spelen. idd.. daar ligt het aan, ik had dat probleem ook.. ik had versie 1 van San Andreas en probeerde savegames van versie 2.. ik heb evt. nog een link met een lijst van alle savegames van San Andreas versie 2. Schrijf hier even een berichtje als je die wil hebben dan stuur ik even de link gr rob Reageren
GTA Haas Geplaatst: 1 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Ik heb V2 van San Andreas, bedankt voor je snelle reactie! Nu kan ik weer met zin SA Spelen. idd.. daar ligt het aan, ik had dat probleem ook.. ik had versie 1 van San Andreas en probeerde savegames van versie 2.. ik heb evt. nog een link met een lijst van alle savegames van San Andreas versie 2. Schrijf hier even een berichtje als je die wil hebben dan stuur ik even de link gr rob Er staat bij mij als ik SA opstart V1.01 dus ik dacht dat ie V1 was, maar toch V2. En ik kan er nog mee modden ook. Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 (bewerkt) Er staat bij mij als ik SA opstart V1.01 dus ik dacht dat ie V1 was, maar toch V2. En ik kan er nog mee modden ook. V1.01 is geen V1 en ook geen V2... Die versies staan helemaal los van elkaar. V1.01 is namelijk voor het modden, evenals V1.00 en V2.00. V1 en V2 (dus zonder die nullen!) zijn voor de savegames..Dat je kan modden, zal er vast aan liggen dat het Cleo modificaties zijn, deze werken op de één of andere manier wél weer met V1.01, in tegenstelling tot anderen.. Bewerkt: 1 augustus 2008 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.