Jump to content

The Introduction


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Het kan zijn dat er nog een Introduction komt voor GTA IV, maar ik denk het niet. Aangezien bij de release van GTA San Andreas een Introduction kwam, en niet erna. Het is ook leuker om The Introduction voor dat je het spel speelt te zien, en dat is met GTA IV niet het geval.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er een introduction komt omdat de vorige keer, zoals DaH al vermelde, dat meekwam, samen met de release. Ook is er volgens mij in GTA IV al heel veel duidelijk over Niko's verleden en valt er niet heel veel meer in de introduction te zien. Je zou alleen Niko met z'n vrienden in de oorlog kunnen zien en/of Roman die naar Liberty City vertrekt.

Mocht er een introduction komen, dan zou die vast en zeker in de aankomende Dowloadbare Content zitten. Maar ik zou er niet op rekenen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het ook niet, tenzij GTA IV nog voor de PC zal uitkomen in de loop van dit jaar.

Dan kan er nog wel samen met de Release van de pc versie een Introduction verschijnen.

Maarja, je weet al veel van het verhaal en daarmee zal een Introduction onnodig zijn. ^_^

Mvg,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Downloadable content ftw.

Het kan zijn dat The Introduction bij de downloadbare content zit, daar komen we achter als de downloadbare content er is. Want wie weet zijn het maar een paar nieuwe missies, eigelijk hoop ik wel op een Introduction. Want die komt dan ook op Youtube te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm.. Downloadable content ftw.

Het kan zijn dat The Introduction bij de downloadbare content zit, daar komen we achter als de downloadbare content er is. Want wie weet zijn het maar een paar nieuwe missies, eigelijk hoop ik wel op een Introduction. Want die komt dan ook op Youtube te staan.

Daar hebben de peepz met PSN de schijt aan, mss geen DLC voor de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...