JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb sinds kort een 5.1 speakerset met subwoofer. Als ik een liedje afspeel in bijv. Windows Media Player dan doet hij het prima. Maar als ik bijv. GTA SA ga spelen of SA:MP, dan doet hij het niet (of nauwelijks). Ik heb het nog niet bij andere games getest. Heel soms dan doet hij het even voor 5 min, maar dan houdt ie er ook gelijk mee op. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb sinds kort een 5.1 speakerset met subwoofer.Als ik een liedje afspeel in bijv. Windows Media Player dan doet hij het prima. Maar als ik bijv. GTA SA ga spelen of SA:MP, dan doet hij het niet (of nauwelijks). Ik heb het nog niet bij andere games getest. Heel soms dan doet hij het even voor 5 min, maar dan houdt ie er ook gelijk mee op. Als eerst is het altijd handig om te kijken of alle draden correct zijn aangesloten. Is dit niet het geval kijk dan aan de achterkant van je subwoofer en zet die op z'n hardst. Wat je dan later altijd ngo kan doen is in de instellingen kijken bij Sa, want als ik het goed heb zijn de standaard instellingen 2.1 en kan je die veranderen naar 5.1. Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Als eerst is het altijd handig om te kijken of alle draden correct zijn aangesloten. Is dit niet het geval kijk dan aan de achterkant van je subwoofer en zet die op z'n hardst. Wat je dan later altijd ngo kan doen is in de instellingen kijken bij Sa, want als ik het goed heb zijn de standaard instellingen 2.1 en kan je die veranderen naar 5.1. Ik heb al eens gekeken naar die draden, maar die zitten er allemaal goed in. Ook heb ik trouwens geen knop op de subwoofer zitten. Waar kan je dan die instellingen veranderen, want dat kan ik echt niet vinden. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Start San Andreas -> Instellingen -> Geluid/radio en daar moet je van 2.1 5.1 maken. Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Start San Andreas -> Instellingen -> Geluid/radio en daar moet je van 2.1 5.1 maken. Maar er staat helemaal niks over 2.1 of 5.1, het enige wat er staat is "Radio volume" "SFX" "Usertrack Options" en "Restore Defaults" Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Start San Andreas -> Instellingen -> Geluid/radio en daar moet je van 2.1 5.1 maken. Maar er staat helemaal niks over 2.1 of 5.1, het enige wat er staat is "Radio volume" "SFX" "Usertrack Options" en "Restore Defaults" Kijk is bij de andere instellingen... Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Kijk is bij de andere instellingen... Nope, heb overal gekeken. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik heb zonet even in het menu van mijn GTA San Andreas en ik zie inderdaad geen geavanceerde geluidsopties. In GTA3 en GTA Vice City heb ik wel die instellingen, zoals Speaker Configuration (Headphones, 2 Speakers, More than 2 Speakers) en Audio Hardware (Creative Eax, Dolby Digital, Miles 2D Audio, etc.). Probeer eens, als je een van deze 2 spellen hebt, of je subwoofer daar correct functioneert. Mvg, Flitskikker Bewerkt: 25 juli 2008 door Flitskikker Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik heb zonet even in het menu van mijn GTA San Andreas en ik zie inderdaad geen geavanceerde geluidsopties.In GTA3 en GTA Vice City heb ik wel die instellingen, zoals Speaker Configuration (Headphones, 2 Speakers, More than 2 Speakers) en Audio Hardware (Creative Eax, DSound, Miles 2D Audio, etc.). Probeer eens, als je een van deze 2 spellen hebt, of je subwoofer daar correct functioneert. Mvg, Flitskikker Ik heb SA op de PS2 gespeeld en als ik het nu zo zie dan moet je meer dan twee speakers kiezen. Bewerkt: 25 juli 2008 door Rullez Reageren
JayKay Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb zonet even in het menu van mijn GTA San Andreas en ik zie inderdaad geen geavanceerde geluidsopties.In GTA3 en GTA Vice City heb ik wel die instellingen, zoals Speaker Configuration (Headphones, 2 Speakers, More than 2 Speakers) en Audio Hardware (Creative Eax, Dolby Digital, Miles 2D Audio, etc.). Probeer eens, als je een van deze 2 spellen hebt, of je subwoofer daar correct functioneert. Mvg, Flitskikker Nee, heb helaas geen van deze spellen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.