Jump to content

online spelers en ranking


jeffback

Recommended Posts

waar kan je zien uit welke landen je medespelers/ tegenstanders komen? en waar kan je zien welke rang een speler heeft?

en weet iemand waar een handleiding te vinden is over multiplayer mode want er zijn mij nog een aantal dingen onduidelijk...

alvast bedankt voor de reacties

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral heb je WikiGTA, een online GTA Walktrough die samen bij dit forum hoort. Daar is er ook wat uitleg over de Multiplayer functie van GTA IV, dit kan je hier vinden.

Uit welk land iemand komt kan je, voor zover ik weet, niet zien. Welke rang iemand heeft daarentegen wel. Op het einde van elk spel zal je een eindstand zien, en kunnen zien hoeveel elke persoon heeft verdient bij dit spel. Daarbij zal ook een sterretje staan met een cijfer van 0 tot en met 10 in. Dit is hun rang.

Heb je verder nog vragen die je niet vind op WikiGTA? Vraag het dan nog in dit topic. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

integendeel je kan het wel zien, als je ps3 hebt klik je op de PS toets waarmee je controller aan doet ga naar ontmoete spelers en klik op kruisje (X) op de speler waarmee je in game zit je klikt dan op r1 2x en dan zie je welke talen hij of zij spreekt land weet ik niet zeker

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst en vooral heb je WikiGTA, een online GTA Walktrough die samen bij dit forum hoort. Daar is er ook wat uitleg over de Multiplayer functie van GTA IV, dit kan je hier vinden.

Uit welk land iemand komt kan je, voor zover ik weet, niet zien. Welke rang iemand heeft daarentegen wel. Op het einde van elk spel zal je een eindstand zien, en kunnen zien hoeveel elke persoon heeft verdient bij dit spel. Daarbij zal ook een sterretje staan met een cijfer van 0 tot en met 10 in. Dit is hun rang.

Heb je verder nog vragen die je niet vind op WikiGTA? Vraag het dan nog in dit topic. ;)

Nou wikigta is ook ng lang niet alles!

Want er staat alleen op welke spelletjes je allemaal kunt doen en hoe ze werken.

Meer ook niet!

Er zou ook nog wel eens wat meer info mogen komen te staan over welk level het hoogste is wat iemand kan halen.

En ook nog hoeveel geld je voor elk level moet verdienen enzo.

Ook zou er nog meer info op mogen komt te staan over dergelijke instellingen die mogelijk zijn.

En hoe je ze kunt instellen enzo.

Ga zo nog maar even door.

Dus er moet nog veel meer over op komt te staan. ;)

Bewerkt: door Sjorszzz
Link to comment
Delen op andere websites

integendeel je kan het wel zien, als je ps3 hebt klik je op de PS toets waarmee je controller aan doet ga naar ontmoete spelers en klik op kruisje (X) op de speler waarmee je in game zit je klikt dan op r1 2x en dan zie je welke talen hij of zij spreekt land weet ik niet zeker

Je kan inderdaad door op de PS toets te duwen en de spelers hun profiel te bekijken hun talen zien, maar daarmee weet je vaak nog niet van welk land ze komen. Dit duurt trouwens ook wel een tijdje, en zo kan je al lang vermoord zijn. :puh: Het beste wat je kan doen is met een headset vragen van welk land hij/zij komt, maar dan moet jij én die persoon al een headset hebben.

Eerst en vooral heb je WikiGTA, een online GTA Walktrough die samen bij dit forum hoort. Daar is er ook wat uitleg over de Multiplayer functie van GTA IV, dit kan je hier vinden.

Uit welk land iemand komt kan je, voor zover ik weet, niet zien. Welke rang iemand heeft daarentegen wel. Op het einde van elk spel zal je een eindstand zien, en kunnen zien hoeveel elke persoon heeft verdient bij dit spel. Daarbij zal ook een sterretje staan met een cijfer van 0 tot en met 10 in. Dit is hun rang.

Heb je verder nog vragen die je niet vind op WikiGTA? Vraag het dan nog in dit topic. ;)

Nou wikigta is ook ng lang niet alles!

Want er staat alleen op welke spelletjes je allemaal kunt doen en hoe ze werken.

Meer ook niet!

Er zou ook nog wel eens wat meer info mogen komen te staan over welk level het hoogste is wat iemand kan halen.

En ook nog hoeveel geld je voor elk level moet verdienen enzo.

Ook zou er nog meer info op mogen komt te staan over dergelijke instellingen die mogelijk zijn.

En hoe je ze kunt instellen enzo.

Ga zo nog maar even door.

Dus er moet nog veel meer over op komt te staan. ;)

Over de Multiplayer van GTA IV staat inderdaad nog niet zo heel veel op GTA IV, maar ik ben er zeker van dat dit zal komen. Houd er wel rekening mee dat het team dat aan GTA IV werkt ook vakantie heeft en daar dus ook van wil genieten. Ook is de single player op dit moment belangrijker, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt voor de info allemaal :tu: vind inderdaad de info over de multiplayer nog wat beknopt hopelijk komt daar nog meer info bij in de toekomst. dat je op taal kon kijken wist ik maar dacht dat je misschien ergens anders nog het land kon zien ofzo maar dat kan dus niet.

nog ff een vraagje. als ik soms deatmatch speel begint het spel soms al als er maar 2 of 3 spelers zijn. bepaald de host bij hoeveel spelers een spel begint of hoe werkt dat? want speel zelf liever met meer mensen omdat er meestal wel een paar weg gaan en je dan soms maar met zn 2en ofzo overblijft

alvast bedankt voor de info :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

nog ff een vraagje. als ik soms deatmatch speel begint het spel soms al als er maar 2 of 3 spelers zijn. bepaald de host bij hoeveel spelers een spel begint of hoe werkt dat? want speel zelf liever met meer mensen omdat er meestal wel een paar weg gaan en je dan soms maar met zn 2en ofzo overblijft

alvast bedankt voor de info :tu:

Dat het spel start bij twee of drie spelers is volledig aan de Host te wijden. Wanneer deze op de Cross.gif knop heeft gedrukt verschijnt er een vinkje voor zijn naam. Wanneer minstens de helft van de andere spelers dit ook heeft gedaan, wat als teken heeft dat ze klaar zijn om te spelen start het spel. Ben je zelf dus de Host, dan mag je niet op de Cross.gif drukken tot het aantal spelers is gejoind dat je voor ogen hebt. Heeft de helft een vinkje voor zijn naam en jij bent klaar, dan start het spel na tien seconden op.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...