Jump to content

Langste missies

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb op internet gelezen dat de missies vab gta sa meestal erg lang duuren,

wie kan een top 3 maken?

Geplaatst: (bewerkt)

Op de eerste plaats End Of The Line, de laatste storyline missie.

Voor de rest ligt het allemaal wel bijeen( de duur )...

MegaPilot.

EDIT: Zoals ZUMZUM al zegt, Breaking the bank... is ook een lange. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Alleen de laaste missie duurt lang, naar mijn mening. Die bestaan uit Part 1 en 2.

Genaamd: End of the Line, en is dan ook de moeilijkste missie uit GTA: SA. :)

Geplaatst:

Wat de moeilijkste missie is is denk ik een kwestie van mening, aangezien ik Saint Marcs Bistro moeilijker vind.

Ontopic:

1: End Of The Line

3: Up Up And Away (denk ik, slome helikopter enzo)

2: Breaking The Bank At Caligula's

Weet niet of dit klopt, maar deze missies dee ik zelf erg lang over.

Er zijn natuurlijk ook missies waar je zo lang over kan doen als je wilt. In veel missies moet je terug (rijden, lopen, kruipen) naar een bepaalde bestemming om die missie af te sluiten. Als jij dan bepaalt om even het geld van al je Assets op te gaan halen of een route te bedenken langs wapen-vindplaatsen .. tja dan kan je elke missie zo lang maken als je wilt. De reden waarom End of the Line ook zo lang duurt zijn de credits, die verschijnen ná de laatste cutscene en voordat je de melding krijgt Mission Passed!. In totaal kan deze missie daarom 2 in-game dagen duren, doe je er nog wat langer over dan zal CJ dus honger gaan krijgen. (Na saven / eten kan CJ namelijk 2 in-game dagen vooruit zonder te eten.) ^_^

PS Je kan missies een stuk inkorten door de cutscenes over te slaan, maar juist die cutscenes maken het verhaal compleet.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

De missies in Badlands zijn allemaal best wel lang. Niet zozeer de missies zelf maar wel het enorme eind wat je moet rijden.

Geplaatst:

De missie Interdiction van Mike Toreno is ook een erg lange missie, dat komt ook omdat je veel lange stukken moet rijden in Interdiction. De missie is ongeveer even lang als de missie Up Up And Away die hier boven al opgenoemd werd.

Geplaatst:
Er zijn natuurlijk ook missies waar je zo lang over kan doen als je wilt. In veel missies moet je terug (rijden, lopen, kruipen) naar een bepaalde bestemming om die missie af te sluiten. Als jij dan bepaalt om even het geld van al je Assets op te gaan halen of een route te bedenken langs wapen-vindplaatsen .. tja dan kan je elke missie zo lang maken als je wilt. De reden waarom End of the Line ook zo lang duurt zijn de credits, die verschijnen ná de laatste cutscene en voordat je de melding krijgt Mission Passed!. In totaal kan deze missie daarom 2 in-game dagen duren, doe je er nog wat langer over dan zal CJ dus honger gaan krijgen. (Na saven / eten kan CJ namelijk 2 in-game dagen vooruit zonder te eten.) ^_^

PS Je kan missies een stuk inkorten door de cutscenes over te slaan, maar juist die cutscenes maken het verhaal compleet.

Die van Breaking de Bank mag best langer zijn, aangezien Caligula's Palace (het personeels deel) vol met drank en snackautomaten staat. ;)

De missie Interdiction van Mike Toreno is ook een erg lange missie, dat komt ook omdat je veel lange stukken moet rijden in Interdiction. De missie is ongeveer even lang als de missie Up Up And Away die hier boven al opgenoemd werd.
Niet als je de tip gebruikt op wikigta: gebruik een helicopter. ;)
Die van Breaking de Bank mag best langer zijn, aangezien Caligula's Palace (het personeels deel) vol met drank en snackautomaten staat. ;)
Bij deze missie heb je continue een tijdslimiet, bij elkaar 10 minuten totdat Woozie met de rest vertrekt en de route van LV naar VM ligt volledig aan jezelf aangezien je zowel die helikopter op dat dak kan gebruiken of via de grond (over de weg). Maar ja, zoals ik al eerder zei: je kan bepaalde missies zo lang maken als je wilt. Zo kan je tijdens Don Peoyte ook helemaal naar SF en LS rijden met Maccer en Kent Paul, zolang ze maar blijven leven. :7 Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...