yantjeknoop Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Hee ff een vraagje ik heb pas geleden een gedetailleerde weapon pack voor SA gedownload. Jullie kennen hem misschien wel. Maar nou is mijn vraag: hoe verander ik die wapens dan ? Ik heb het geprobeerd met IMG Tool maar daar kom ik niet helemaal uit. HELP!!! GR. Yantjeknoop Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Lees deze handleiding van de IMGTool eens door en je komt er vast wel uit. Reageren
yantjeknoop Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Lees deze handleiding van de IMGTool eens door en je komt er vast wel uit. nou het lukt nog steeds niet. ik probeer alleen lezen te deselecteren en dan zegt ie: er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmerken op dit bestand: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\eax.dll en nog honderden andere bestanden dus krijg ik nog steeds geen toegang Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Heb je misschien v2.0. In deze versie is het onmogelijk om te modden. Met v1.0 en v1.1 kan je wel modden. Als je versie 1.0 hebt zie rechts onderin het scherm. Met v1.1 staat op dezelfde plaats v1.1. Met de irritantste versie benoem ikzelf v2.0 als koning. Hier kan je niet modden zoals hierboven is uitgelegd. Je ziet v2.0 op dezelfde plaats verschijnen. Reageren
ikt Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Open GTA3.IMG met IMGTool2.0. Of met Alci's IMG Editor. Kun je meteen de hele hap vervangen/ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.