gta vcs-freak Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) heey gta-forumgastjes, ik wil graag een free-roaming game kopen... maar welke?! -scarface -true crime: n.y.c. -bourne conspiracy (??) -saints row 1/2 -bully -of reservoir dogs (??) welke zal ik doen?! adviezen en min/plus punten van de games. ik hou erg van free roaming dus als er nog meer fr. games zijn, ZEG HET DAN!!!!!! (sorry, was een beetje boos...) Bewerkt: 25 juli 2008 door gta vcs-freak Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik raad je aan om bully te kopen, aangezien het ook van R* is. Het is een erg leuk spel met vele functie's. De sfeer is helemaal goed, vooral omdat het aan seizoenen doet. De graphics zien er mooi uit en de game is niet al te duur voor een gemiddeld Xbox 360 spel. Voor andere leuke free-roaming games zou je even op Google.nl kunnen kijken. Veel succes met je keuzes. Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Lees wat reviews door, ik heb er even wat voor je opgezogt: - Scarface review - True Crime: New York City review - The Bourne Conspiracy review - Saints Row review - Saints Row 2 preview - Bully review (xbox 360) - Reservoir Dogs review Het gaat er natuurlijk ook om, wat precies jou smaak is. Zo heb ik zelf Scarface op de PS2 en TrueCrime, True Crime is toch wat minder op graphics gebied. Scarface ziet er gewoon naar mijn mening gelikt uit, vooral voor een PS2 variant. Tevens is Scarface echt een crimineel/mafia sfeertje. Bully daar in tegen heeft echt met kattekwaad en school te maken. Reageren
SWYV Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 mijn boodschap: Saints Row 1 EN 2 (die 2de spel moet nog uitkomen) Reageren
chasmen Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Hey, Scarface: dit lijkt mij de beste keuze, de sfeer is erg goed. De graphics zijn ook zeer mooi. Er zijn veel functies en leuke missie's, ook zit er een geheim eiland in waar je naar toe kan reizen, en je kan je eigen villa inrichten en van style veranderen. Al met al een prachtig spel, zeker als je van Vice City houdt. True Crime NY: Deze heb ik ook even gehad. Ook hier zitten wel leuke dingen in. De storyline is alleen erg kort, en daarna is er niks meer te doen in de grote stad waar je je snel alleen gaat voelen. Ook vondt ik sommige dingen slecht af gewerkt, en waren de missie's op het end een beetje gek. Deze zou ik afraden. Just Cause: Ook een leuk spel, de storyline is ook niet heel lang. Maar dat geeft niet, want naar die tijd kun je nog zat doen. Je moet het hele land veilig maken, door dorpjes over te nemen. Ook kun je parachute springen, in straaljagers, heli's en vliegtuigen vliegen, tank's besturen en natuurlijk auto's boten en motoren. Ook zit er een monstertruck in, ik heb me dus vooral verbaasd over de diversiteit van de voertuigen. De graphic's zijn redelijk. Het land waar je op speelt is zo'n 3x groter dan San Andreas, en staat vol met palmbomen en witte stranden. Toch is deze game zeker niet mis. Mercenaries: Deze ga ik kopen voor de PS3, er is wel een vorig deel. Maar die is erg oud. Ik kan hier dus niet veel over vertellen. Maar wat ik wel weet is dat het een oorlogs spel is, in een GTA jasje. Voor dit spel zou je dus gedult moeten opbrengen. bourne conspiracy : Heb de demo gespeelt, is geen free-roaming dacht ik. Het autorijden is kotsie, zelfs de PS1 had dit aangekunt (Serieus lelijk). Het te-voet gedeelte vond ik niet de moeite waard. Afrader zou ik zeggen. Mijn mening is Scarface, met een glorie Het blijft natuurlijk aan jou... Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik zou gaan voor Bully, geniale gameplay en redelijk mooie graphics. Saints Row I is opzich niet verkeerd, maar als je echt in GTA style wil freeroamen, zou ik toch gewoon voor GTA gaan... Maar het is maar net wat voor sfeer je wilt, Bully ademt echt de sfeer van een 'high school' in Amerika, terwijl scarface meer maffia is. Over Just Cause, Mercenaries en bourne conspiracy kan ik helaas niks zeggen, maar dat zullen andere misschien wel kunnen Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Oke, dit is waarschijnlijk de domste vraag die jullie in julie leven krijgen. En na deze vraag ga ik maar weer een naamswijziging doen om niet herkend te worden Wat is frea-roaming? Alvast bedankt! Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Oke, dit is waarschijnlijk de domste vraag die jullie in julie leven krijgen. En na deze vraag ga ik maar weer een naamswijziging doen om niet herkend te worden Wat is frea-roaming? Alvast bedankt! Van vragen leer je . Free roaming houdt in: Een vrije speelwereld. Dus voorbeelden zijn: Gta, Just Cause, Saints Row, Bully, The Godfather, TrueCrime enz. Een speelwereld/omgeving waar je vrij bent om te gaan en staan waar je maar wilt. Tot tegenstelling van bijvoorbeeld Shooters, deze hebben een beperkte wereld, waarin je dus van missie tot missie werkt. Bewerkt: 25 juli 2008 door gammie_ Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Okey, dus in bijvoorbeeld Saint Row kun je net als GTA doen wat je wilt, leuk. Shooters zijn trouwens ook leuk, maar leuker is het om de wereld te verkennen als je even geen zin hebt in missies! Maar bedankt Gammie! Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 hm, ik twijfel tussen just cause, bully en scarface. ik denk dat het just cause wordt. maar we kijken nog ff verder... Reageren
gta vcs-freak Geplaatst: 11 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 het is geworden: just cause (beeld schokt een bettje, weet niet of dat normaal is) : scarface ( erg leuk al is de besturing lastig) en als laatste: reservoir dogs (is geen free-roaming maar toch...) . Reageren
gammie_ Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 het is geworden: just cause (beeld schokt een bettje, weet niet of dat normaal is) : scarface ( erg leuk al is de besturing lastig) en als laatste: reservoir dogs (is geen free-roaming maar toch...) . Je hebt dus 3 games gekocht, over Just Cause dat het beeld schokt is trouwens niet normaal, heb je deze versie op de PC? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 13 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2008 Welke console gebruik je, het is handig als we dat eerst weten? Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 (bewerkt) All Points Bulletin Console: PC, Xbox360, en misschien komt er een ps3 versie!! Release: PC,Xbox in 2007, ps3 nog onbekend All Points Bulletin is een Massive Multiplayer Online titel die uit de geest komt van de originele bedenker van de Grand Theft Auto serie. ‘Zijn’ concept zal hij nu voor Webzen vertalen in een online wereld die verdeeld is tussen de Politie en de Bendes, die beide vechten om controle over een enorme stad. De hoofdzaken zijn de ongelimiteerde vrijheid van de spelers om te doen en laten wat ze willen. Bendes zullen overvallen kunnen plegen of andere criminele daden begaan terwijl de politie zijn best zal doen om deze te verijdelen of vallen op te zetten. De winnaars van de dramatische shoot-outs, achtervolgingen, kraken, arrestaties of wat dan ook zal respect en geld verdienen die vervolgens gebruikt kan worden om het speelkarakter op allerlei manieren aan te passen. Het uiterlijk, de wapens, voertuigen en vele anderen voorwerpen en eigenschappen zijn aan te schaffen om je karakter te vormen zoals je zelf wenst. Heb je eenmaal de uitrusting die je wenst, dan zul je weer op patrouille moeten in je ‘turf’, ofwel grond, die constant onder bedreiging is van andere spelers die natuurlijk graag jouw stekkie willen overnemen omdat hier de beste voorwerpen te vinden zijn. Het te pakken krijgen van grond wordt uiteraard steeds moeilijker als meer spelers en betere verdediging beschikbaar komt voor de verdedigers. Dit gaat door zelfs als spelers off-line zijn en moet daarom goed in de gaten gehouden worden. Ook is het uiteraard de bedoeling je eigen kenmerken op je grondgebied te plaatsen. Als bende plaats je graffiti en rijdt je rond in ‘gepimpte’ auto’ terwijl de politie vooral eer, teamwork en wapentuig voorop heeft staan. Jij verzint je eigen identiteit en verspreid die in de wereld van APB. -------------------------------------------------------------------------------- Video's: (Vrij oude trailer al) (Gameplay) Edit!!!: Ik dacht dat je ook andere game's bedoelden. Sorry. Groeten, Bewerkt: 14 augustus 2008 door thegtaman Reageren
Harrison Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) Ik wil APB . Bewerkt: 17 augustus 2008 door Harrison Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.