keessie Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 hey mensen ik heb nu gta vcs voor de psp en het leek me wel leuk om weer wat stuntfilmpjes te gaan maken maar weet iemand hoe je een beetje film kan opnemen op je psp?? ik hoor nog wel grz Keessie Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Het makkelijkste om je PSP te filmen is met de Go Cam. Dit is een kleine videocamera die op de USB-aansluiting moet worden aangesloten. Voor meer info: -klik- Veel succes! Mvg, GTTO Reageren
keessie Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 kan je daar ook het beeld mee opnemen? ik bedoelde een stuntfilm van vcs grz Keessie Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 kan je daar ook het beeld mee opnemen?ik bedoelde een stuntfilm van vcs grz Keessie Ja, je kunt je camera naar het beeld toe draaien. Met een beste kwaliteit. Mvg, GTTO Reageren
keessie Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) ok bedankt kan ik ervoor gaan sparen edit: ik zat wat filmpjes erover op youtube te kijken maar je zet hem erboven op zo kan je hem nooit op je eigen beeld van je psp krijgen tog?? edit2: is er ook niet een mogelijkheid met usb kabel?? Bewerkt: 25 juli 2008 door keessie Reageren
GTA Monster Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Er was eens een filmpje en die gast die dat had gemaakt die neemt zijn PSP scherm op met een feature van GoCam! (Sony). Reageren
keessie Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 ok het is na lang zoeken gelukt om via usb op te nemen kijk hier maar tog bedankt voor de moeite om te antwoorden grz Keessie Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hoeveel kost dat? Vriendelijke groet, Dark_Zemy Reageren
keessie Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Hoeveel kost dat? Vriendelijke groet, Dark_Zemy bedoel je mijn manier of die kleine camera voor op je psp mijne gratis die camera is 50 tot 60 euro grz keessie Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Bedankt voor je andwoord, Keesie. Het is me toch iets te duur. Ik ga eens naar jou maniertje kijken. Met Happy Greet: Dark_Zemy Reageren
Joriz Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Met de trainers van Edison Carter kan je screenshots maken en animaties opnemen. Als je een PSP Lite hebt wordt tevens het beeld geoutput via s-video. Indien je een kabeltje hebt kan je deze dus aansluiten op je TV-capture kaart of gelijkwaardige aansluiting op je computer. Het gebruik van een camera op je scherm raad ik je ten zeerste af. Hiermee krijg je zeer amateuristisch resultaat. Denk onderandere aan onscherp beeld en het constant bewegen van je camera omdat je tijdens het spelen zowel je camera als PSP beweegt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Ok. Ik ben wel geintereseerd. Wilt u mij alstublieft een link geven naar de trainer? Met vriendelijke groet, Dark_Zemy. Reageren
Gtafish Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 volgens mij kan dat ook gewoon mt een mobiel of filmcamera op de grond Reageren
Miek Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Maar met de Go!Cam lukt dat niet hoor, je PSP beeld opnemen, want ik heb het zelf. Ofwel voor de speigel staan . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.