Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het beeld opnemen met een camera (boeit niet wat voor een) is niet echt een succes ben ik bang. Wat Joriz al zei: Je PSP beweegt mee onder het filmen. Door het bewegen word je beeld wazig. En krijg je dus slecht kwaliteit. Overings is een Go cam helemaal geen aanrader. Want hij is geschikt voor foto’s. En niemand gaat de hele dag met zijn PSP in Zn broek lopen….

Geplaatst:
Het beeld opnemen met een camera (boeit niet wat voor een) is niet echt een succes ben ik bang. Wat Joriz al zei: Je PSP beweegt mee onder het filmen. Door het bewegen word je beeld wazig. En krijg je dus slecht kwaliteit. Overings is een Go cam helemaal geen aanrader. Want hij is geschikt voor foto’s. En niemand gaat de hele dag met zijn PSP in Zn broek lopen….

En als je je camara nu met plakband aan een tafeltje naar je TV/PSP richt? Dan is het beeld wat schemerig maar is het prima kwaliteit.

Geplaatst:
Met de trainers van Edison Carter kan je screenshots maken en animaties opnemen.

Als je een PSP Lite hebt wordt tevens het beeld geoutput via s-video. Indien je een kabeltje hebt kan je deze dus aansluiten op je TV-capture kaart of gelijkwaardige aansluiting op je computer.

Het gebruik van een camera op je scherm raad ik je ten zeerste af. Hiermee krijg je zeer amateuristisch resultaat. Denk onderandere aan onscherp beeld en het constant bewegen van je camera omdat je tijdens het spelen zowel je camera als PSP beweegt.

Ik ben het met Joriz eens, opnemen door een camera op je scherm te richten is erg zwak. Ik sluit mijn Slim&Lite altijd op een harddisc DVD speler aan, en neem daarmee op. Later zet ik dit dan via SD-card op m'n computer.

Geplaatst:
ok het is na lang zoeken gelukt om via usb op te nemen :D

kijk hier maar

tog bedankt voor de moeite om te antwoorden

grz Keessie :cya:

Hiervoor moet je Custom Firmwire hebben, ik zeg hier verder geen woord over.

Maar met de Go!Cam lukt dat niet hoor, je PSP beeld opnemen, want ik heb het zelf. Ofwel voor de speigel staan :puh:.

Met een plug-in die erbij zit kan het wel. Je moet alleen geduld hebben. Van daar ook Geduld is een schoone zaak!

Geplaatst:
Met de trainers van Edison Carter kan je screenshots maken en animaties opnemen.

Als je een PSP Lite hebt wordt tevens het beeld geoutput via s-video. Indien je een kabeltje hebt kan je deze dus aansluiten op je TV-capture kaart of gelijkwaardige aansluiting op je computer.

Het gebruik van een camera op je scherm raad ik je ten zeerste af. Hiermee krijg je zeer amateuristisch resultaat. Denk onderandere aan onscherp beeld en het constant bewegen van je camera omdat je tijdens het spelen zowel je camera als PSP beweegt.

Ehhm... als je het op de TV wilt proberen heb je wel een full-HD TV nodig.

Anders kan je alleen maar film en foto bekijken.

met HD TV kan je ook spelen.

Geplaatst:

Ehhm... als je het op de TV wilt proberen heb je wel een full-HD TV nodig.

Anders kan je alleen maar film en foto bekijken.

met HD TV kan je ook spelen.

Kan je ook met een VGA of XGA aansluiting down, hoor.

Geplaatst:

Kijk, dit nam ik vandaag op met m'n PSP Go!Cam. GTA III op de PS2. Het is een kwestie van contrast, colour en brightness in te stellen, en je kamer op een kastje goed zetten :)

Geplaatst:

Kijk, dit nam ik vandaag op met m'n PSP Go!Cam. GTA III op de PS2. Het is een kwestie van contrast, colour en brightness in te stellen, en je kamer op een kastje goed zetten :)

Ik vind het kwaliteit niet slecht hoor :)

Dit heb ik eens een keer opgenomen met mijn TVKaart.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Nog even over die kabel voor de TV:

je hebt een componenten-kabel nodig (5 draden) én een full-HD TV om spellen op een ander beeldscherm te spelen.

Anders kan je alleen foto's of filmpjes bekijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...