Sublime Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Vraag + probleem vraag: wat voor wapen is die ene met een groen laserlicht ofzo? probleem: soms heb ik netwerkfout of blijft mijn ps3 met het spelletje warhawk vasthangen en kan ik niks meer doen.. is er een oplossing? Reageren
oostzaan Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 (bewerkt) Vraag + probleemvraag: wat voor wapen is die ene met een groen laserlicht ofzo? probleem: soms heb ik netwerkfout of blijft mijn ps3 met het spelletje warhawk vasthangen en kan ik niks meer doen.. is er een oplossing? Wapen: Volgens mij een soort verrekijker waar een laser uitkomt. En volgens mij (weet niet zker ik gebruik hem nooit) als je die laser op een tank bijvoorbeeld richt die ontplofd. En die netwerk fout heb ik ook wel eens last van. Ligt bij mij aan me verbinding. Router staat helemaal beneden en ps3 op zolder. Oplossing voor als je slechte verbinding hebt moet je je router als het kan dichterbij zetten op een betere(Sterkere internet stralen zend ofzo:P) kopen. Maar ik zat er ook voor op internet te kijken en vond ergens(ben hem nu weer kwijt) een soort tussen router van een eurotje of 40 die stralen van beneden opvangt en weer 100% uitzend. En voeg me toe op psn: oostzaan Bewerkt: 3 augustus 2008 door oostzaan Reageren
Fuffie Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Vraag + probleemvraag: wat voor wapen is die ene met een groen laserlicht ofzo? probleem: soms heb ik netwerkfout of blijft mijn ps3 met het spelletje warhawk vasthangen en kan ik niks meer doen.. is er een oplossing? Het beste wat je kan doen is je Playstation opnieuw laten starten. Kijk trouwens ook voor updates ! Als dit niet verhelpt, zet je router uit/aan. En als het nog steeds niet lukt, zet je PS3 op een bepaalde plek neer dichtbij je router, Werkt het nog steeds niet, dan moet je wachten op een andere reactie Reageren
oostzaan Geplaatst: 4 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2008 Die laser he...is Vet! waar die straal uitkomt komt na 5 sec ofzo( zit balkje boven die volloopt) vet grote ontploffing. Hij is vet handig. Reageren
Fyre Geplaatst: 14 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2008 Is je modem een Speedtouch? Dan heb je inderdaad een groot, groot probleem... ... Vervang je Modem. Ik heb er ook erg, erg lang aan lopen kloten maar kreeg het niet aan de praat. Misschien dat jij meer geluk hebt, maar ik heb mijn modem maar vervangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.