gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 iemand nog iets te vertellen Ja ik heb iets te vertellen. Jij SPAMT vaak. En Nee ik heb geen fifa 08 ik spam nu ook eigenlijk[/font] als je geen fifa 08 hebt blijf hier dan weg en ik heb niet echt gespamd ik heb 2 dagen gewacht voor ik terug een bericht schreef dus ga eg Bij andere topics spam je wel. dat is hier niet he dus ga maar weg Reageren
Rullez Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik heb gisteren de demo gedownload, en ik moet je zeggen hij was erg vermakkelijk. Misschien dat ik de game ooit nog is voor 20 euro mee neem, maar ik denk dat ik beter kan wachten op het volgendedeel wat in ocktober uitkomt. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 Ik heb gisteren de demo gedownload, en ik moet je zeggen hij was erg vermakkelijk. Misschien dat ik de game ooit nog is voor 20 euro mee neem, maar ik denk dat ik beter kan wachten op het volgendedeel wat in ocktober uitkomt. hij is redelijk makelijk maar het online spelen is zeer moeiljk Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2008 is er nog iemand met fifa 08 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.