Jump to content

360 - HDMI Kabel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey :D

Ik heb zojuist mijn XBox 360 aan de TV proberen aan te sluiten met de HDMI Kabel (los gekocht, niet van MS, maar dat hoefde niet ofzo). Maar nu krijg ik niets te zien. Voordat ik hem aanzet - no signal. Nadat ik hem aanzet: Gewoon zwart. Dus wat moet er ongeveer gebeuren? Moet ik mjin XBox 360 display mode veranderen? Of iets anders?

Alvast bedankt...

Geplaatst:

Ja, zo dom ben ik nou net weer niet. :puh:

En er is maar 1 HDMI ingang. Ik heb ook geprobeert de kabel om te draaien. Geen effect. Ligt niet aan de kabel, maar ik denk meer aan de XBox 360. Want andere HDMI dingen werken wel. (DVD speler)

Trouwens, component werkt ook.

Geplaatst:

mMoet je niet eerst instellen dat de 360 beeld verzendt via de hdmi out i.p.v. de oude kabel?

Geplaatst:
Volgens mij wel, maar hoe doe je dat?

Ik heb zelf geen 360, maar probeer hem eerst eens aan te sluiten zoals je eerst deed met een AV-kabel. Dan moet je volgens mij ergens bij je beeldinstellingen gaan prutsen bij de HDMI-instellingen. Kan je je 360 niet aansluiten op je AV én op HDMI? Dan kan je de instellingen veranderen naar HDMI, en dan eens kijken op je HDMI-kanaal.

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

*zeer late reactie*

Dankjulliewel, maar de links slaan niet op mijn probleem ;) MS heeft niets wat op mijn probleem lijkt en het andere GTAForum topic gaat over een PS3. En die werkt wel goed met de HDMI aansluiting.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...