GekkieJ01 Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Ik heb deze missie al 4 á 5 keer gedaan en steeds lukt het niet om de Cholo's koud te maken. De drive-by sessie met Lance lukt wel alleen het stuk daarna is het zwaar. Ik zoek steeds dekking maar door de klunzig heid en het gebruik van me wapens lukt het ze niet om ze te killen. Ik heb al volle armor+health dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook de tips opgevolgt van Wikigta door te gaan schuilen achter de trailers en containers maar dan komen hun met hun pistoltjes en hun honkbalknuppeltjes aandacht te kort door mij aan te vallen. Graag hulp. MVG, De enige echte GekkieJ01 EDIT: De topictitel is fout, het had oorspronkelijk Jive Drive moeten zijn... Kopier foutje. Bewerkt: 25 juli 2008 door GekkieJ01 Reageren
Velaro Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb deze missie al 4 á 5 keer gedaan en steeds lukt het niet om de Cholo's koud te maken. De drive-by sessie met Lance lukt wel alleen het stuk daarna is het zwaar. Ik zoek steeds dekking maar door de klunzig heid en het gebruik van me wapens lukt het ze niet om ze te killen. Ik heb al volle armor+health dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook de tips opgevolgt van Wikigta door te gaan schuilen achter de trailers en containers maar dan komen hun met hun pistoltjes en hun honkbalknuppeltjes aandacht te kort door mij aan te vallen. Graag hulp. MVG, De enige echte GekkieJ01 EDIT: De topictitel is fout, het had oorspronkelijk Jive Drive moeten zijn... Kopier foutje. Deze missie is inderdaad redelijk moeilijk. Probeer allessinds zoals je zegt de missie met volle health en armor te beginnen. Verder heb je een Scorpio of een (betere) SMG nodig. Als je op het pleintje met de Cholos bent, moet je eerst de Cholos links neerschieten, en de truc om dit te doen is vaak te switchen tussen de vijanden met je joystick of met de pijltjes. Dan herhaal je dit bij de Cholos rechts van je, en tenslotte bij de Cholos achter je. Verder moet je gewoon veel proberen. Ik heb hem ongeveer 5 keer geprobeerd, en toen lukte hij. Veel succes! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb deze missie al 4 á 5 keer gedaan en steeds lukt het niet om de Cholo's koud te maken. De drive-by sessie met Lance lukt wel alleen het stuk daarna is het zwaar. Ik zoek steeds dekking maar door de klunzig heid en het gebruik van me wapens lukt het ze niet om ze te killen. Ik heb al volle armor+health dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook de tips opgevolgt van Wikigta door te gaan schuilen achter de trailers en containers maar dan komen hun met hun pistoltjes en hun honkbalknuppeltjes aandacht te kort door mij aan te vallen. Graag hulp. MVG, De enige echte GekkieJ01 EDIT: De topictitel is fout, het had oorspronkelijk Jive Drive moeten zijn... Kopier foutje. Deze missie is inderdaad redelijk moeilijk. Probeer allessinds zoals je zegt de missie met volle health en armor te beginnen. Verder heb je een Scorpio of een (betere) SMG nodig. Als je op het pleintje met de Cholos bent, moet je eerst de Cholos links neerschieten, en de truc om dit te doen is vaak te switchen tussen de vijanden met je joystick of met de pijltjes. Dan herhaal je dit bij de Cholos rechts van je, en tenslotte bij de Cholos achter je. Verder moet je gewoon veel proberen. Ik heb hem ongeveer 5 keer geprobeerd, en toen lukte hij. Veel succes! Ik denk eerlijk gezegt dat het aan het gebruik van me controller ligt, Ik gebruik een soort van shotgun waardoor ik ze gewoon in 1 keer doodschiet. Máár gaat er daarna nog wat gebeuren om me DB wapen te gebruiken zoals weer een driveby na de cutscene of wat? Reageren
Velaro Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb deze missie al 4 á 5 keer gedaan en steeds lukt het niet om de Cholo's koud te maken. De drive-by sessie met Lance lukt wel alleen het stuk daarna is het zwaar. Ik zoek steeds dekking maar door de klunzig heid en het gebruik van me wapens lukt het ze niet om ze te killen. Ik heb al volle armor+health dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook de tips opgevolgt van Wikigta door te gaan schuilen achter de trailers en containers maar dan komen hun met hun pistoltjes en hun honkbalknuppeltjes aandacht te kort door mij aan te vallen. Graag hulp. MVG, De enige echte GekkieJ01 EDIT: De topictitel is fout, het had oorspronkelijk Jive Drive moeten zijn... Kopier foutje. Deze missie is inderdaad redelijk moeilijk. Probeer allessinds zoals je zegt de missie met volle health en armor te beginnen. Verder heb je een Scorpio of een (betere) SMG nodig. Als je op het pleintje met de Cholos bent, moet je eerst de Cholos links neerschieten, en de truc om dit te doen is vaak te switchen tussen de vijanden met je joystick of met de pijltjes. Dan herhaal je dit bij de Cholos rechts van je, en tenslotte bij de Cholos achter je. Verder moet je gewoon veel proberen. Ik heb hem ongeveer 5 keer geprobeerd, en toen lukte hij. Veel succes! Ik denk eerlijk gezegt dat het aan het gebruik van me controller ligt, Ik gebruik een soort van shotgun waardoor ik ze gewoon in 1 keer doodschiet. Máár gaat er daarna nog wat gebeuren om me DB wapen te gebruiken zoals weer een driveby na de cutscene of wat? Nee, als alle Cholos dood zijn, dan moet je ontsnappen van de politie. Je hebt dan 2 sterren. Maar je kan altijd eens proberen de Cholos met een SMG ipv een Shotgun neer te schieten. Je weet nooit. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Ik heb deze missie al 4 á 5 keer gedaan en steeds lukt het niet om de Cholo's koud te maken. De drive-by sessie met Lance lukt wel alleen het stuk daarna is het zwaar. Ik zoek steeds dekking maar door de klunzig heid en het gebruik van me wapens lukt het ze niet om ze te killen. Ik heb al volle armor+health dus daar ligt het niet aan. Ik heb ook de tips opgevolgt van Wikigta door te gaan schuilen achter de trailers en containers maar dan komen hun met hun pistoltjes en hun honkbalknuppeltjes aandacht te kort door mij aan te vallen. Graag hulp. MVG, De enige echte GekkieJ01 EDIT: De topictitel is fout, het had oorspronkelijk Jive Drive moeten zijn... Kopier foutje. Deze missie is inderdaad redelijk moeilijk. Probeer allessinds zoals je zegt de missie met volle health en armor te beginnen. Verder heb je een Scorpio of een (betere) SMG nodig. Als je op het pleintje met de Cholos bent, moet je eerst de Cholos links neerschieten, en de truc om dit te doen is vaak te switchen tussen de vijanden met je joystick of met de pijltjes. Dan herhaal je dit bij de Cholos rechts van je, en tenslotte bij de Cholos achter je. Verder moet je gewoon veel proberen. Ik heb hem ongeveer 5 keer geprobeerd, en toen lukte hij. Veel succes! Ik denk eerlijk gezegt dat het aan het gebruik van me controller ligt, Ik gebruik een soort van shotgun waardoor ik ze gewoon in 1 keer doodschiet. Máár gaat er daarna nog wat gebeuren om me DB wapen te gebruiken zoals weer een driveby na de cutscene of wat? Nee, als alle Cholos dood zijn, dan moet je ontsnappen van de politie. Je hebt dan 2 sterren. Maar je kan altijd eens proberen de Cholos met een SMG ipv een Shotgun neer te schieten. Je weet nooit. Ik heb nog een vraag, waarneer is de Jetski vrijgespeelt? En als je de politiecheat intikt gelijk na de cutscene zijn de politie dan weg aangezien ik regelmatig nogsteeds last heb van de cops als ik buildings wil veroveren. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Er staat een Jetski bij de filmstudio's. Ik denk dat je hiermee kan varen zodra je het eiland van de filmstudio's kan betreden, en anders na de missie van de filmstudio's. Heel lang duurt het niet meer voordat jij naar dat eiland kan. Nog enkele missies. Verder denk ik als je de cheat invoert na de cut-scène de politie weg zal gaan. Ik zou niet weten waarom niet. Bewerkt: 25 juli 2008 door Velaro Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Zitten er nog moeilijke missie's bij? Zodat ik niet te teveel werk hoef te leveren? ik wil namelijk snel de overige landen vrijspelen. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 Zitten er nog moeilijke missie's bij? Zodat ik niet te teveel werk hoef te leveren? ik wil namelijk snel de overige landen vrijspelen. Nee, ze zijn niet bepaald moeilijk. Alleen bij de missie waarbij je naar het andere land mag, heb ik bij het laatste stuk (waar je de raketten moet ontwijken van een helikopter) wat zitten prutsen. Maar het lukte na 3 keer proberen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Ik heb Jive Drive klaar, ik gebruikte een minigun :$, ik geloof dat ik hierna een missie van Louice krijg dat ik een brandweerwagen moet stelen en je business moet spuiten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.