Fireman Geplaatst: 25 juli 2008 Rapport Geplaatst: 25 juli 2008 (bewerkt) Dus ik heb vandaag voor de eerste keer een compleet single player game uitgespeeld, na 6 uur en 1 minuut te spelen ;P en ik ben er trots op. Dit is werkelijk een van de beste/realistische strategy games die ik ooit heb gespeeld, daarnaast is de muziek ook geweldig ^^. Als iemand anders dit spel ook heeft wil ik best een keer een potje online doen met iemand Bewerkt: 25 juli 2008 door Fireman Reageren
tiesto Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 6 uur? ik doe over 1 missie 6 uur omdat bij mij de economie perfect moet zijn en natuurlijk geen codes gebruiken K&M is idd het best strategy spel ooit Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 de muziek is zooow lachen Reageren
TheGuardian Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb dit spel vroeger ook nog gehad. Ik heb deze alleen enkele jaren terug verkocht. Het is inderdaad een fantastisch rpg spel. Misschien zijn de graphics en dergelijke voor deze tijd minder, net zoals de muziek, maar het is en blijft gewoon een geweldig spel, ik zou het enorm graag willen terug spelen. Bewerkt: 23 oktober 2008 door TheGuardian Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ik weet nog goed toen ik het pas speelde met de demo....het grote blauwe leger rechts onderaan de map....na demo grijs gespeeld te hebben heel de map is onderzoeken en het groene kamp boven vinden met de cavelerie nostalgie alom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.