joshoon Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Hey! Ik ben bezig met de cover voor mijn nieuwe online album. Maar nu wil ik een geonderstreepte tekst hebben, maar waar kan ik dat vinden? :| Ik kan veel in Photoshop, maar ik kan dit nergens vinden :O Ik heb Photoshop CS3. Ik zal je dankbaar zijn! Greetz, Joshoon Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Gewoon de standaard of speciale font? Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Gewoon de standaard of speciale font? Wat standaard? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Met standaard bedoel ik gewoon je tekst selecteren en dan op de U (Underlining/onderlijnen) klikken. Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Met standaard bedoel ik gewoon je tekst selecteren en dan op de U (Underlining/onderlijnen) klikken. Dat is dus het probleem, die U kan ik niet vinden. :| Waar staat hij? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 (bewerkt) Als je de T heb geselecteerd, moet er in het bovenste balkje een U staan. Bewerkt: 26 juli 2008 door Blizzard Reageren
joshoon Geplaatst: 26 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2008 Als je de T heb geselecteerd, moet er in het bovenste balkje een U staan. Kan ik het ook niet vinden. Maar ik het het al gevonden. Het stond hier: Toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.