Jump to content

Trail installeren.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik wou gister PhotoShop CS3 de trail downloaden alles lukte tot dat ik hier kwam:

34g106o.png

alleen rare is toen heb ik vanmorgen me pc aangezet en direct proberen te installeren,

Alleen dan staat er dat alle internet moet worden gesloten alleen als je dat al hebt gedaan dan?

Weet iemand hoe ik hem toch nog kan installeren?

Geplaatst:

Probeer te controleren of het procent van Internet Explorer iexplore.exe wel helemaal is afgesloten. Ga naar Taakbeheer via Ctrl+Alt+Del en kijk bij processen. Verwissel hem alleen niet met explorer.exe. ^_^

Geplaatst:
Probeer te controleren of het procent van Internet Explorer iexplore.exe wel helemaal is afgesloten. Ga naar Taakbeheer via Ctrl+Alt+Del en kijk bij processen. Verwissel hem alleen niet met explorer.exe. ^_^

Oke alleen als je hem opnieuw opstart je PC dan staat er toch geen iexplore.exe of wel heb geen verstand er van xD

Geplaatst:

Blijft hij zeggen dat je Internet Explorer moet afsluiten, ook nadat je je pc opnieuw hebt opgestart en je verder geen programma's hebt gestart?

Geplaatst:

Maar heb je nou wel in Taakbeheer gekeken of er een proces genaamt iexplorer.exe in staat? Want als die er nog staat, denk de installatie dat Internet Explorer nog aan staat...

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...