Jump to content

CHEATS IVOEREN


jurwin53

Recommended Posts

Ik weet het niet 100% zeker maar in het begin van de storyline, voor Roman je een GSM geeft kan je al enkele dingen doen met een GSM. Je kan volgens mij al naar de Multiplayer gaan, en cheats invoeren. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

is dat direct de eerste missie dan???

Nee, Roman geeft je z'n oude telefoon bij de 2e missie ( It's Your Call )

Wanneer je in de marker bij Romans taxibedrijf bent gelopen en de cut scene hebt bekeken zal Roman je naar een winkel te brengen waar hij gaat gokken. Rij naar de aangegeven plaats op de radar door de GPS te volgen. Roman is bang dat de loan sharks hem achterna komen, dus jij moet buiten op de uitkijk blijven staan. Hij geeft je zijn oude mobiel, zodat je hem kunt waarschuwen . Je hoeft alleen maar stil te staan en te wachten, voor de rest hoef je niets te doen. Ondertussen zal er nog een telefoongesprekje zijn tussen Roman en Niko. Wanneer je Niko hoort zeggen dat hij vermoedt dat de loan sharks aangekomen zijn, moet je Roman bellen. Druk op de -knop en selecteer "Phone book". Kies dan Roman, de enige die er nog in staat, en druk nog een keer om hem te bellen. Niko belt Roman en vertelt hem dat de loan sharks de winkel binnen gaan. Hierna volgt een korte cut scene, waarin Roman naar de auto rent en de loan sharks zeggen dat je moet stoppen. Ze zetten vervolgens de achtervolging in. Rij naar Romans taxibedrijf, wanneer je daar aangekomen bent, is de missie gehaald.

Bron: Wikigta - It's Your Call

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je cheats ivoeren??

ps3

ja, je moet via je mobiel dat doe ik dan en dan druk je op kruisje en dan staat er geen netwerkkabel aangesloten??

Mobiel tevoorschijn halen, nog eens dezelfde toets induwen

om zelf een nummer te kunnen intoetsen, en dan het nummer

invoeren dat de cheat weergeeft. De keer erna staat diezelfde

cheat opgeslagen onderaan je menulijst op je mobieltje, naja

1 na laatste.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je cheats ivoeren??

ps3

ja, je moet via je mobiel dat doe ik dan en dan druk je op kruisje en dan staat er geen netwerkkabel aangesloten??

Mobiel tevoorschijn halen, nog eens dezelfde toets induwen

om zelf een nummer te kunnen intoetsen, en dan het nummer

invoeren dat de cheat weergeeft. De keer erna staat diezelfde

cheat opgeslagen onderaan je menulijst op je mobieltje, naja

1 na laatste.

Zie hier, zo kan je de cheats van PS3 en x-box zien en hoe je cheats kan invoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil even mijzelf verbeteren omdat ik deels juist, en deels fout was. Ik zei dit:

Ik weet het niet 100% zeker maar in het begin van de storyline, voor Roman je een GSM geeft kan je al enkele dingen doen met een GSM. Je kan volgens mij al naar de Multiplayer gaan, en cheats invoeren. ;)

Ik heb dit nog even nagekeken en wat bleek: je kan vanaf het begin je GSM al gebruiken (al heb je er nog geen gekregen) maar je kan alleen Multiplayer selecteren. Je kan niet 2 keer met je pijltje naar omhoog gaan om cheats in te voeren. Daarvoor moet je eerst de missie It's Your Call doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...